• super - Review over Susa

    volledig eens met de (positieve) recensies hier :) weinig aan toe te voegen, heb het iig super naar mijn zin bij mijn susa baan

    Door Marc op 9 juli 2020 Reageer
  • ze bestelen je gewoon waar je bij staat ik heb afgelopen week gewerkt en de helft uitbetaald gekregen wat overigens vaker is gebeurd dus ik naar Manpower bellen met de vraag van dat er iets is misgegaan met de uitbetaling dan krijg je bij voorbaat al zo een boze mevrouwtje aan de lijn die jou vervolgens vertelt dat je een formulier moet in vullen en dat het dan geregeld wordt maar een ezel stoot zich niet twee keer had het eerder gedaan toen kon ik 9weken wachten op me geld dus ik vertelde haar dat ik dat niet zou doen door de eerdere ervaring dus vroeg haar het resterend bedrag over te maken u raad het al dat boze mevrouwtje aan de over kant wou geen weerwoord en besloot mij per direct te ontslaan vroeg haar verbaasd naar der naam die wou ze niet geven heb de volgende dag hoofdkantoor van Manpower gebeld met afdeling care aardige mevrouw maar dat verklaart ook waarom ze op die afdeling is gezet die probeert je alleen maar gerust te stellen en verder als dat kom je ook niet dus gaan we het maar juridisch aanpakken. denk aub 10 keer na als je voor die BEUNHAZEN gaat werken

    Sterke punten
    MENSEN BESTELEN VAN HUN GELD

    Door Ap op 8 juli 2020 Reageer
  • mijn zoon had via randstad gesolliciteerd voor orderpicker en zou geholpen worden om uiteindelijk vrachtwagenchauffeur te worden, maar hij kon af en toe gaanwerken en labellen of housekeeping doen. Kreeg begin 2020 een contract voor 1 dag in de week en dat werd direct beëindigd zodra de coronacrisis begon, nu krijgt hij geen werk meer omdat hij niet gemotiveerd genoeg zou zijn, terwijl mijn zoon vaak heeft geprobeerd hun te bereiken beweren ze ook nog dat ze geen contact met hem konden krijgen. Later laten ze hem een uur heen en een uur terug fietsen omdat ze weer werk voor hem zouden hebben en hij wederom zijn id en bankpas zou moeten laten zien, maar kreeg daar doodleuk te horen dat hij maar een motivatie per mail moest gaan sturen. Ondertussen zie ik wel genoeg werkmigranten binnen komen in hetzelfde bedrijf, uitgezonden door randstad. Zelfs na een duidelijke klacht per mail niets meer van hun vernomen. Dreigen geen loon uit te keren wanneer je niet gelijk voor de 2e keer je id laat zien, loze beloftes en glashard liegen. Word tijd dat daar flink de bezem door gaat!

    Sterke punten
    Grote monopolie bij bedrijven via contracten

    Zwakke punten
    misbruik van macht, liegen, discriminatie, en zeker niet vakkundig.

    Door Franny op 7 juli 2020 Reageer
  • harstikke top - Review over Susa

    werk nu al best lang namens susa en het is gewoon helemaal top. fijne collega's en een lekker salaris, en omdat het lekker flexibel is past het fijn naast mijn studie. echt priem dus

    Sterke punten
    flexibel en lekker salaris

    Door Stefan op 7 juli 2020 Reageer
  • In mei heb ik gesolliciteerd op een vacature bij het uitzendbureau unique care. Hierop kreeg ik al snel een reactie en een week later heb ik telefonisch een sollicitatie/kennismaking gesprek gehad. Beide kanten enthousiast, en ik zou de week erop een mail krijgen met de desbetreffende informatie die zij van mij nodig hadden. Nog 2 weken nog geen mail, ik gebeld na een lang verhaal kreeg ik een mail voor mijn VOG aan te vragen. Dit gedaan aangezien ik zo snel mogelijk aan de slag wou. Nadat ik mij VOG binnen had deze naar hun gemaild. Later als antwoord gekregen dat ik de originele moest opsturen. Prima! Dit gedaan, 2 weken later hoor ik niks meer, meerdere malen telefonisch contact gehad en kreeg steeds het zelfde antwoord het duurt allemaal wat lang ivm corona. Nu 2 maanden later heb ik nog steeds niks van hun gehoord, ik moet steeds zelf bellen en contact zoeken. Vanuit hun kant komt geen enkele communicatie. En als je dan boos word op het feit dat het allemaal zo lang duurt krijg je te horen dat ik het allemaal niet persoonlijk moet nemen en dat ik geen valse aannamens moet nemen. Ik vind het rond uit belachelijk dat je als werkgever zo lui bent om contact op te nemen met een werknemer die jij aan wilt nemen. Heb het gevoel dat sommige werknemers bij het uitzendbureau unique care daar elke dag zijn omdat ze er moeten zijn en niet omdat ze zin hebben om te werken om mensen te helpen om aan werk te komen. Ik zou tenslotte denken dat een uitzendbureau daarvoor bedoel is. Heb nu uiteindelijk ergens anders gesolliciteerd aangezien deze sollicitatieprocedure nog steeds niet afgerond is.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Komen afspraken niet na. Sollicitatieprocedure na 2 maanden nog niet afgerond. Weinig tot geen contact vanuit hun kant. Je moet overal achteraan bellen, je word niet meegenomen in de communicatie.

    Door Dinci op 7 juli 2020 Reageer
  • In het begin lijkt het allemaal erg snel te gaan en goed. Totdat je een tijdje voor ze hebt gewerkt. Ze reageren erg langzaam soms dagen ertussen, ze vertellen allemaal verschillende verhalen alsof ze het van mekaar niet weten en er niet met elkaar word gecommuniceerd... ik kreeg me geld wel toen opeens bleek er volgends een ander een blokkade op te staan en toen opeens moest ik contracten ondertekenen.. terwijl ze mij dit allang hadden kunnen laten weten. Vind dat ze hier er een zooitje van maken... ga hier niet meer aan de slag.

    Zwakke punten
    Communicatie..

    Door Sem op 1 juli 2020 Reageer
  • Nice bedrijf! - Review over Susa

    Goede ervaring met Susa, ben zelf erg tevreden en ook vriendinnen die via Susa werken hoor ik altijd positief over het bedrijf. Niks op aan te merken dus.

    Door Liz op 1 juli 2020 Reageer
  • prima proces - Review over Susa

    lees hier veel dingen over dat het selectieproces niet helemaal fijn is, misschien is het ondertussen veranderd - maar ik ben nu net aan de slag gegaan en heb nergens problemen mee gehad. Sollicitatiegesprek ging online en verliep volledig soepel, er werd ook snel gereageerd op mijn mails met vragen. Oh en iedereen klonk ook oprecht vriendelijk en geïnteresseerd aan de telefoon, had niet het idee dat er een soort van spelletje met me gespeeld werd of dat ik aan het lijntje werd gehouden. maarja, dikke prima dus :)

    Door Anouk op 30 juni 2020 Reageer
  • Meermaals contact gehad met Timing. Gesprekken liepen steeds goed. Mooie verhalen met een grote glimlach. Er word je wijsgemaakt dat je snel aan de slag kan, maar uiteindelijk is dat niet zo. Ik kreeg het gevoel dat ze een hoop mensen aan het lijntje houden. Hetgeen wat ik dus ook hier heb gelezen naderhand. Toen had ik al 2 veelbelovende gesprekken achter de rug met timing. Nu krijg ik nog vacatures van timingdie absoluut niet bij me passen. Maar ja... Ze moeten ook targets behalen he per dag. Bij mij staan ze alvast geblokt.

    Sterke punten
    -liegen - info verwzwijgen -altijd in vergadering zitten. -op locatie zitten

    Door Anoniem op 27 juni 2020 Reageer
  • Ik had gister een zeer onbeschoft gesprek per telefoon met een jong huftertje van timing inhouse pet power, dat ettertje liet me niet uit spreken en toen ik het gesprek in handen had ging hij alle woorden spiegelen en mij als onbetrouwbaar persoon wegzetten en onzin te verkopen over strafblad waarop ik een flink aantal juridische aspecten naar boven haalde incl de punten uit de grondwet, arbeidsrecht tevens dat hij met zijn uitspraken juridisch strafbaar was de hoorn werd er gelijk opgegooid. Ik ga een officiële indienen bij het hoofd kantoor ,en dat ettertje van gisteren zouden ze eigenlijk buiten moeten trappen.als dit gelezen word dan wens ik geen contact hebben met timing voor een onzin gesprek, tenzij het hoofdkantoor me contacteer,de inhouse afdeling van pet power in Etten Leur wens ik geen gesprek mee te hebben want die liegen alles aan elkaar. Ik zeg 1 ding dat ettertje die me liep af te zeiken breek ik des noods juridisch helemaal af

    Sterke punten
    Niks

    Zwakke punten
    Zie mij plempsel

    Door Bas op 26 juni 2020 Reageer
  • chille omgeving - Review over Susa

    Ben als student een maandje terug ongeveer begonnen aan een baantje via susa en ben er echt super tevreden over. Werk in een jong team met bijna alleen medestudenten en de sfeer die er daardoor heerst is gewoon heel aangenaam. Echt aan te raden als je iets zoekt voor naast je studie :)

    Door Noah op 25 juni 2020 Reageer
  • 5 sterren - Review over Susa

    Onlangs begonnen met werken via Susa en ben tot op heden erg tevreden. Ze houden goed rekening met je studie en de werktijden zijn daarom flexibel. Ik zou het anderen zeker aanraden om via Susa te gaan werken!

    Door Kristy op 23 juni 2020 Reageer
  • Slechte communicatie, onbereikbaar, geen bedrijven benoemen etc.

    Sterke punten
    Veel vacatures

    Zwakke punten
    Veel

    Door Breukelen123 op 22 juni 2020 Reageer
  • Geen gehoor - Review over Tempo-Team

    In mijn werkervaring als medewerker,aangesteld via het kantoor tempo team was er maar 1 aanspreekpunt aanwezig onder de zelfde vleugel als het bedrijf waar ik voor werkte. Je wordt niet professioneel benaderd, je krijgt geen gehoor wat betreft moeilijkheden, er heerst een zeer negatieve sfeer. Je staat nergens op vlak van klachten. Er wordt gemanipuleerd,gekleineerd en on professioneel omgegaan met de werknemers. Als je probeert om dan gehoord te worden bij tempo team kmachtendienst worden je bezorgdheden geminimaliseerd en kan je niks doen. Je wordt van de ene moment op de andere moment afgedankt omdat ze meegaan in het verhaal van roddelaars.

    Sterke punten
    Online beschikbaarheden doorsturen, stipte uitbetaling

    Zwakke punten
    Sfeer, beleid op de werkvloer, onprofessionele omgang

    Door Nathalie op 21 juni 2020 Reageer
  • Laten we maar met iets positiefs beginnen, je kan makkelijk je uren indienen en ontvang altijd netjes op tijd je geld. Dit is echt het enige positieve over Young Capital. Mijn eerste contactpersoon was niet erg betrokken, op mijn appjes reageerde ze niet (nadat ze die had gelezen) wel vroeg ze weleens uit haarzelf hoe het met mij gaat, dus dat was wel aardig. Omdat mijn contactpersoon ontslag had genomen kreeg ik een ander contact persoon ''vestigingsmanager'' van vestiging Blaak, ik zal geen namen noemen...Wanneer ik denk dat het er een beetje beter op zal gaan worden wordt alles nog ellendiger. In de periode dat zij mijn contactpersoon was, was ik een paar keer ziek. Ik moest op gesprek komen daarvoor en dat was ook gelijk het kennismakingsgesprek. Ik praat niet snel negatief over mensen maar wat zat zij arrogant te doen zeg gadver. Na dat gesprek hoorde ik niets meer van haar. Mijn contract moest verlengt worden, moest ik zelf mee komen want zij had het niet door, tot 2x toe! Ik mailde haar, geen gehoor. Ik appte haar aangezien het nogal urgentie had , krijg ik een app terug met ''wil jij mij niet meer appen! via de mail vind ik fijner''. Nadat zij mijn contract heeft verlengt voor de laatste keer niks meer van der gehoord. Nu heb ik een vast contract, en ben ik uit dienst van Young Capital. Totaal geen contact, nog geen ''succes verder'' ofzoiets. Zal wel allemaal teveel voor haar zijn. Dan hoor ik Buitenom van mijn werkgever dat met ze met hun wel normaal kan communiceren en mij succes wenst via hun? Nou sorry hoor maar vind dit erg onbeschoft. Een beetje klanten proberen te winnen, maar tegen je eigen ''personeel'' niet eens fatsoenlijk kunnen reageren.

    Sterke punten
    - Online urensysteem - Uitbetalen uren

    Zwakke punten
    - Vestigingsmanager Blaak - Contact

    Door La op 19 juni 2020 Reageer
  • Goed! - Review over Susa

    Zeer tevreden over Susa. Ik heb eigenlijk niets negatiefs op te merken.

    Door Hannah op 16 juni 2020 Reageer
  • Gesolliciteerd op een mbo functie via Manpower. Ik heb zelf een hbo opleiding afgerond. Na het indienen van mijn motivatiebrief werd ik netjes gebeld en volgens de recruiter sloot mijn profiel goed aan bij de betreffende functie. Prima. Een assessment behoorde tot de sollicitatieprocedure. Ik heb meerdere uren geoefend omdat ik graag een goede score wilde hebben. Het oefenassessment afgerond en het officiële assessment afgerond met een voldaan. Word ik de dag erna gebeld door de recruiter 'ja het assessment is niet voldoende en het bedrijf heeft een andere visie dan die van jou?' Vreemd want het resultaat laat anders zien. In plaats van met goede argumenten te komen blijft mevrouw wat om de hete brij heen draaien en word ik verwezen naar de website van Manpower. Echt professioneel. Laat a.u.b. NIET iemand dagen lang oefenen, een assessment doen en daarna diegene fijn afschepen met een 'niet goed' resultaat. Nee Manpower jullie zijn een klant kwijt. Succes met jullie louche praktijken!

    Door -Anoniem- op 11 juni 2020 Reageer
  • Eerder gelezen en kan bevestigen dat er behoorlijk op leeftijd wordt gediscrimineerd. En je moet fit zijn als een 20 jarige. Wordt je 75 of ouder dan gaan ze zoeken naar minpunten. En dan wordt je niet meer gewenst. Meedenken wordt ook helemaal niet op prijs gesteld. Want degene achter de planning weten het wel. Die maken soms fouten, dat kan, maar als jij iets niet goed doet wordt dat er in gewerven. Dus 65plus is 75min \\r\\n\\r\\n

    Sterke punten
    Kan niet vinden

    Zwakke punten
    Al genoeg gezegd

    Door Oud medewerker op 11 juni 2020 Reageer
  • Eerder gelezen en kan bevestigen dat er behoorlijk op leeftijd wordt gediscrimineerd. En je moet fit zijn als een 20 jarige. Wordt je 75 of ouder dan gaan ze zoeken naar minpunten. En dan wordt je niet meer gewenst. Meedenken wordt ook helemaal niet op prijs gesteld. Want degene achter de planning weten het wel. Die maken soms fouten, dat kan, maar als jij iets niet goed doet wordt dat er in gewerven. Dus 65plus is 75min

    Sterke punten
    Kan niet vinden

    Zwakke punten
    Al genoeg gezegd

    Door Oud medewerker op 11 juni 2020 Reageer
  • Ik ben zeer tevreden - Review over Susa

    Ik heb tot nu toe alleen maar hele goeie ervaringen met SUSA. Ze zijn goed te bereiken en staan altijd klaar om je vragen te beantwoorden of je te helpen. Ook het uurloon valt me zeker niet tegen. Dus: aanrader

    Door T. op 10 juni 2020 Reageer
  • Slechte service - Review over Tempo-Team

    Geen mogelijkheid om door verbonden te worden met je klacht. Niemand die het gelijk op pakt en de communicatie heel onduidelijk

    Zwakke punten
    Slechte communicatie

    Door Gerrit op 10 juni 2020 Reageer
  • Ik werk nu al bijna een jaar voor Tempo-Team en binnen dat jaar heeft het uitzendbureau bewezen er voor mij en mijn collega's te zijn. Er zijn wel eens gebeurtenissen tussen de werkgever en de werknemer en Tempo-Team zorgt er altijd voor dat ze achter je staan en helpen je waar nodig. Daarnaast zijn de betalingen altijd op tijd en zorgen ze om de aantal weken voor een gesprek. Het is de eerste keer dat ik voor een uitzendbureau werk maar ik ben blij verrast.

    Sterke punten
    - Luisteren naar medewerker. - Staan achter de medewerkers. - Veel contactmomenten.

    Door Danny van Oostrom op 10 juni 2020 Reageer
  • Valse beloftes - Review over Randstad

    Ik zou een bbl opleiding vapro B volgen via randstad. Kon kiezen tussen 2 bedrijven om stage te lopen. Gekozen voor een bedrijf kreeg ik tog t advies om bij t andere bedrijf te gaan werken omdat hun beter waren met het opleiden. Dus tog maar voor de andere bedrijf gegaan doe randstad aanbeveelde. Mijn ervaring was 0. Daarom doe ik ook een opleiding he. Na 2 weken werken werd eral gevraagd of ik alleen kon werken. Terwijl er bij de sollicitatie werd gezegd je wordt 1.5 jaar opgeleid daar gaan ze de tijd voor nemen. Bla bla blaaa. Gesprek gehad met manager van t bedrijf hoent gaat ed. Heb ik aangegeven dat ik niet goed word opgeleid. Toen gaven ze zelf toe we hebben ook nooit echt leerlingen gehad dus hebben ook geen opleidingsplan. Maar gaan we in de toekomst wel aan werken. Dus met andere woorden. Randstad doet alsof ze lekker gratis opleidingen aanbieden en ze mensen willen helpen. Maar t gaat ze puur om de centen die ze zelf kunnen verdienen. Zodra jik een handtekening hebt gezet is t klaar Mijn 1e contactpersoon (die er voor me zou zijn bij problemen ed.) Is na 3 maanden naar een andere project overgestapt. En daarna zijn de contact personen nog 2 keer veranderd. Het kan tuurlijk wel voorkomen dat je wel bij een goed bedrijf word geplaatst maar teken niet zomaar iets wat randstad belooft. Zeg dat je eerst een maandje proef wilt werken. Want zodra je tekent zit je vast aan randstad. Als je problemen krijgt en je stopt met de opleiding mag je t gaan betalen. Wat bij mij nu t geval is. Ik mag lekker 1500,- gaan dokken terwijk randstad zijn beloftes niet nakomt.

    Sterke punten
    Liegen. Valse beloftes. In de steek laten

    Zwakke punten
    Eerlijk zijn. Helpen. Begrip tonen.

    Door Poyraz op 9 juni 2020 Reageer
  • Ik werk nu 5 jaar voor adecco en via hun bij hetzelfde bedrijf. Er is geen maand voorbij gegaan zonder problemen. contracten werden altijd te laat verlengd, loon wat niet klopte en geen communicatie. In Januari overgestapt naar adecco payoll. Dit waren ze mij vergeten te zeggen en ook payroll zelf wist het niet. Bij payroll krijg je om de 4 weken betaald ( werd mij ook niet verteld). Dit had als gevolg dat ik 2 maanden geen normaal loon zou ontvangen aangezien ze de contracten niet optijd af zouden krijgen. na veel ruzie en problemen toch een voorschot gekregen voor mijn vaste lasten. Na 8 weken was mijn contract blijkbaar nog steeds niet in orde. Aangezien ik dus 8 weken niet onder contract heb gestaan kreeg ik mijn gespaarde vakantie uren en vakantie geld uitbetaald eind Februari. Ik heb op veel manieren mijn uren proberen terug te krijgen maar dit was niet mogelijk. Ik heb over mijn uit betaalde uren 51% belasting betaald en als ik nu verlof wil nemen moet ik dat onbetaald doen. Dit kost mij dus enorm veel geld. Ik word dus gestraft voor een fout die zij intern hebben gemaakt. Probeer nooit via Adecco te werken!!

    Door jeroen op 6 juni 2020 Reageer
  • ik werk nu 1,5 jaar via WerkTalent, dit bevalt mij heel goed. Ze zijn persoonlijk betrokken bij me en bellen me ook regelmatig zonder dat er iets aan de hand is gewoon om te vragen of ik het nog helemaal naar mijn zin heb. Al met al zeer tevreden.

    Sterke punten
    * communicatie * persoonlijk betrokken

    Door Amber op 3 juni 2020 Reageer