Nieuwste Reviews

Walters People - Slechte afspraken

0

Review:
Bedrijf komt haar afspraken niet na.
Eerste videogesprek net voor tijd afgezegd.
Volgende gesprek "vergeten"
Derde gesprek "weer vergeten"

Dan ben ik wel klaar met dit bedrijf.

Sterke punten:
Vriendelijke sprekers

Zwakke punten:
Komt geen enkele afspraak na

Thomas beveelt Walters People NIET aan bij vrienden/bekenden

PagePersonnel - Gebakken lucht , mooie praatjes

0

Review:
Ook ik heb gesolliciteerd op een functie die door Page personnel beheerd werd.
Op de terug bel afspraak werd ik dus niet terug gebeld.
Zelf moeten regelen dat hij de volgende dag weer belde....veel mooie praatjes hij ging mij voorstellen bij het bedrijf... 5 dagen later zelf maar weer gebeld...hij ging me mailen want hoe toevallig had hij deze ochtend er iets van gehoord... Ik was het niet geworden want Ze hadden al iemand aangenomen.
Dit is de tweede keer dat ik met Page personnel te maken hebt gehad...en 2 keer een slechte ervaring.

Sterke punten:
Goed in lucht verkopen

Zwakke punten:
Afspraken nakomen

Ray beveelt PagePersonnel NIET aan bij vrienden/bekenden

Adecco - Malafide uitzendbureau

0

Review:
Ik werk via Adecco ruim 2,5 bij vdl NedCar in born.

Het word een flinke lap tekst want 2,5 jaar verwoord je niet even in 2 regels.

Nooit ziek geweest, nooit te laat of met verlof, altijd aanwezig en 120 procent inzet. De ideale personeel zou je zeggen. Ruim 20 mensen het werk aangeleerd, 2 nieuwe grote routes binnen het logistieke proces in het leven geroepen, altijd en overal inzetbaar en wat kreeg ik ervoor terug.

Een wirwar aan regels en werkdruk, geen dank of waardering, geen respect van zowel mijn leidinggevenden van vdl als Adecco die natuurlijk alles volgen, geen eerlijke of gelijke kansen, geen vaste contract terwijl velen die de helft van mijn inzet vertoond hebben dat wel hebben gekregen. Kennelijk mag je de feiten niet te hard roepen maar ze waren allemaal vriendjes van de leidinggevende die toevallig allemaal autochtonen waren in tegenstelling tot de allochtonen die vaker naar de deur werden verwezen bij de minste obstakel, de handvol mensen die een vaste contract kregen werden letterlijk geselecteerd op vriendjes en vriendinnetjes en afkomst want dit was heel duidelijk, de verantwoordelijke van Adecco werd nog boos toen ik dat zei waarop ik zei, kijk gewoon naar de namen. Wie hebben er een vaste contract wie hebben er een functie wie hebben er ziek gevierd enz enz allemaal zwart op wit.

Na mijn eerste ontslag was ik enorm aangeslagen niet dat het niet verlengd werd maar de oneerlijke en onrechtvaardige zaken waren zo openlijk dat het normaal was dat ik zo behandeld werd en honderden anderen uiteraard want dit hoorde je overal binnen vdl NedCar.

Vriendjespolitiek, eigen volk eerst mentaliteit is niet netjes maar is menseigen, overal heb je deze zaken maar wat ik daar bij vdl tegen kwam was next level voor mij. Het ergste van allemaal is dat adecco mij in deze hele proces nooit heeft gesteund of gehoord of überhaupt heeft gereageerd.

Na een keiharde klachten procedure kreeg ik een kans elders in het fabriek ook daar keihard gewerkt met de zelfde werk mentaliteit en wat krijg je wederom als dank? Ontslag! Je zult denken dat ze ergens een uitzondering maken met het selecteren van mensen die plaats moeten maken voor nieuwe subsidie rijke ontslag rijke mensen maar nee, totaal geen emphatie of respect voor je inzet.

Na 2,5 jaar zegt men dat ik geen verlening krijg, ik eruit nieuwe erin en puur om contractuele redenen word mijn toekomst en mijn keiharde inspanningen ontnomen alsof het niks voorsteld en dat raakt het hardst. Totaal geen emphatie of medeleven, ik begrijp dat het zakelijk moet blijven maar ook vanuit het menselijke kant voel ik totaal geen respect of medeleven.

Nu word ik eruit gepest, zo saboteren ze bijv. mijn geld waar ik voor gewerkt hebt, de laatste maandag dat ik daar kwam startte met stress.

Pasje geblokkeerded, ik bel adecco inhouse zij geven aan dat het opgelost is en aan het einde van mijn werkdag werd ik nog eens keihard afgebekt voor de ogen van de hele groep door een 20 jarige snotneus die mijn leiding gevende moet voorstellen en tot slot zie je met uitschrijven dat je pasje wederom geblokkeerd is.

De dinsdag erop trok ik het niet meer en heb ik me ziek gemeld n'a 2,5 tegen mijn principes in, indien enige vorm van erkenning van eigen fouten zou het veel soepeler gaan nu schiet je telkens in de verdediging.

De eerste dag van ziekte word niet betaald en de rest wel, nu heb ik die dinsdag opgevuld met verlofuren, mijn geld mijn uren mijn recht zou je denken.

Tijdens mijn verloning krijg ik slechts 3 dagen uitbetaald, de helft van mijn verwachtingen zonder enige vorm van tekst en uitleg moet je nagaan dus vol stress bel ik ze weer op met de vraag dinsdag niet betaald en maandag de werkdag ook niet.

Na paar x gebeld te hebben krijg je eindelijk het volgende te horen, tijdens ziekte betalen we niks extra uit, ik maak bezwaar en zeg dat het mijn geld en recht is, waarbij je gewoon machteloos staat te discussiëren over je eigen geld die je werkgever niet wilt betalen om wat voor reden dan ook.

Een hele discussie waarbij in principe de mensen dat gene doen wat hen opgelegd worden maar weer indien je door de toestanden een toontje hoger begint te zingen komt de ego ertussen en word je weer gepest door Adecco personeel en haakt men in en word het alleen maar erger.

Uiteindelijk vroeg ik om die maandag want die dag had ik gewoon gewerkt, we kijken het na zeiden ze en een paar dagen later kreeg ik een bevestiging met een mededeling we betalen het met de eerst volgende verloning uit.

Wederom hoor ik niks, ik erachter aan gamaild en vandaag werd ik gebeld met als antwoord we gaan het niet met de aankomende verloning van woensdag betalen maar met de volgende verloning dus over 2 weken, in principe is daar geen een aanleiding voor. Vandaag op de maandag worden de verloningen overgemaakt en is deze probleem al een week ervoor bekend, waarom kan dit er niet bij zitten? Waarom moet ik weer wachten op mijn geld en waarom word ik op deze manier bestolen? Wat geeft hun het recht zo om te gaan men hun personeel, wat heb ik jullie aangedaan Adecco Inhouse van Vdl NedCar.

Als je het aan hun vraagt is er niks aan de hand, alles volgens de regels binnen Adecco maar het stress wat men hiermee bezorgd is dubbel zo groot en al helemaal omdat je machteloos staat toe te kijken en men dit niet eens ziet als een probleem.

Sterke punten:
Voorliegen en verlonen

Zwakke punten:
Geen respect, medeleven emphatie begrip voor zijn personeel waar ik werk. Enkel en alleen maar de belangen van de werkgever behartigen en personeel als stuk strond behandelen.

Mk beveelt Adecco NIET aan bij vrienden/bekenden

PagePersonnel - PagePersonnel

0

Review:
Vaak bij hun gesolliciteerd. Geen enkele reactie van hun, behalve de gebruikelijke "we hebben je sollicitatie ontvangen" bericht. Rukkers zijn het.

Sterke punten:
geen

Zwakke punten:
vriendelijkheid, communicatie, professionaliteit

expokey beveelt PagePersonnel NIET aan bij vrienden/bekenden

Skanna Horeca Uitzendbureau - Betalen geen salaris uit

0

Review:
Na voor de eerste keer enkele uren gewerkt te hebben in de bediening bij Spa Weesp en op een zeer onaangename wijze honds behandeld te zijn met veel miscommunicatie en verkeerde orders stapte ik op. Ik liet hen op een rustige toon weten mij niet onbeschoft te laten behandelen. In eerste instantie was er begrip voor bij Joost van Skanna. Uiteindelijk werd mijn salaris niet uitbetaald met de mededeling dat het aan mij lag, met allerlei leugens over mijn gedrag. Ze hadden schade opgelopen en daarom geen uitbetaling? Zij werden niet uitbetaald, dus ik ook niet.

Sterke punten:
Niets

Zwakke punten:
Een criminele organisatie

Vincent Jo beveelt Skanna Horeca Uitzendbureau NIET aan bij vrienden/bekenden

Unique - Tot nu toe goede ervaring (wat betreft sollicitati

0

Review:
Halverwege mei heb ik gesolliciteerd voor een bijbaantje. Diezelfde week werd ik uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. Deze is goed verlopen. Er werden mij verschillende bedrijfen in verschillende branches voorgesteld. Ik kreeg goed informatie over de bedrijven. Ik gaf mijn voorkeur en mijn wensen aan. Unique zou mij aan het bedrijf voorstellen en zou daarna contact met mij opnemen. Een week later kreeg ik een telefoontje dat ik op sollicitatiegesprek bij het desbetreffende bedrijf mocht komen. Goed overleg gehad over welke tijd het beste uitkomt. Ik kreeg een mailtje met alle gegevens en tips om een sollicitatiegesprek te voeren. Netjes!
Een week later kreeg ik een berichtje dat ik aangenomen was. Ik mocht naar unique toe voor mijn gegevens. Dit is goed en netjes verlopen. Ik zou een mailtje krijgen met informatie en inloggegevens om mijn contract te ondertekenen. Dit duurde iets langer dan ik had verwacht (ik heb niet zo heel veel geduld...), maar na een mailtje kreeg ik die week nog de gegevens en mijn contract.
Ik wilde mijn contract ondertekenen, maar ik zag dat ze overal de heer, i.p.v. Mvr hadden neergezet (ik snap de verwarring, aangezien ik er niet vrouwelijk uitzie ;)). Ik heb meteen gebeld en mij is uitgelegd dat ik waarschijnlijk zelf het formulier met mijn gegevens ondertekend heb. Echter stond daar waarschijnlijk de fout 'de heer' op. De medewerker zou het meteen aanpassen. De volgende dag heb ik mijn contract ondertekend. Echter heb ik niet gekeken naar de aanhef. Dit deed ik pas later en ik zag dat er nog steeds 'de heer' opstond. Ik heb meteen een mailtje gestuurd en ik kreeg vrij snel antwoord. Alles is goed gegaan, alleen het was voor mij nog niet zichtbaar in het systeem.

Inmiddels heb ik bijna mijn eerste werkweek achter de rug en het bevalt mij prima. Hoe het met de uitbetaling zit, weet ik nog niet. Ik heb namelijk nog geen loon ontvangen.

Sterke punten:
-snelle reacties
-vriendelijk
-goede (extra) informatie
-goed contact
-meedenkend

Unique - Tot nu toe goede ervaring (wat betreft sollicitati

0

Review:
Halverwege mei heb ik gesolliciteerd voor een bijbaantje. Diezelfde week werd ik uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. Deze is goed verlopen. Er werden mij verschillende bedrijfen in verschillende branches voorgesteld. Ik kreeg goed informatie over de bedrijven. Ik gaf mijn voorkeur en mijn wensen aan. Unique zou mij aan het bedrijf voorstellen en zou daarna contact met mij opnemen. Een week later kreeg ik een telefoontje dat ik op sollicitatiegesprek bij het desbetreffende bedrijf mocht komen. Goed overleg gehad over welke tijd het beste uitkomt. Ik kreeg een mailtje met alle gegevens en tips om een sollicitatiegesprek te voeren. Netjes!
Een week later kreeg ik een berichtje dat ik aangenomen was. Ik mocht naar unique toe voor mijn gegevens. Dit is goed en netjes verlopen. Ik zou een mailtje krijgen met informatie en inloggegevens om mijn contract te ondertekenen. Dit duurde iets langer dan ik had verwacht (ik heb niet zo heel veel geduld...), maar na een mailtje kreeg ik die week nog de gegevens en mijn contract.
Ik wilde mijn contract ondertekenen, maar ik zag dat ze overal de heer, i.p.v. Mvr hadden neergezet (ik snap de verwarring, aangezien ik er niet vrouwelijk uitzie ;)). Ik heb meteen gebeld en mij is uitgelegd dat ik waarschijnlijk zelf het formulier met mijn gegevens ondertekend heb. Echter stond daar waarschijnlijk de fout 'de heer' op. De medewerker zou het meteen aanpassen. De volgende dag heb ik mijn contract ondertekend. Echter heb ik niet gekeken naar de aanhef. Dit deed ik pas later en ik zag dat er nog steeds 'de heer' opstond. Ik heb meteen een mailtje gestuurd en ik kreeg vrij snel antwoord. Alles is goed gegaan, alleen het was voor mij nog niet zichtbaar in het systeem.

Inmiddels heb ik bijna mijn eerste werkweek achter de rug en het bevalt mij prima. Hoe het met de uitbetaling zit, weet ik nog niet. Ik heb namelijk nog geen loon ontvangen.

Sterke punten:
-snelle reacties
-vriendelijk
-goede (extra) informatie
-goed contact
-meedenkend

VDB Dienstverlening B.V. - Best agency

0

Review:
The best one agency that i and my wife get in Netherlands, always ready to help You. If you are couple,hard to find job from agency,but VDB can do that!If you in difficult situation - contract agency and VDB help you. Great accommodation in Europark or hotel,where you will really fill you like you are in a great country Netherland.Transportation-VDB can provide you ov card if you are close to work or a car if it not so close. Payment-you will get it always in time,you can check work hours online, check Salary list.And even if you will do mistake and quit a work with VDB - you can comeback.So,best one that we get,and we were working with few agency before. Better go from the beginning to VDB and will not get all negative that we have from other agency's.If you searching a best agency - VDB is your choice! Special Big Thank You to Asia, Diana, Daniel, Svilen.

Sterke punten:
Helpfull, payment always in time, understanding, good accommodation, provide transport, work for couples

Zwakke punten:
Don't have till now

Raimonds beveelt VDB Dienstverlening B.V. aan bij vrienden/bekenden

Unique - Vaak achter je geld aanvangen

0

Review:
De consulenten zijn aardig en behulpzaam, en mijn contactpersoon reageert ook snel en denkt goed mee.

Echter de administratie is echt een zootje; je moet vaak achter je geld aanvangen. Op vrijdagen wordt uitbetaald en dan zie je een dag later weer dat je loon niet is uitbetaald. Kijk je in je loonstrook, is het afgekeurd om de meest domme redenen die niet aan mij of aan het bedrijf waar ik werkzaam ben te wijten zijn, maar aan hun eigen slechte administratie.

Uitgestelde uitbetalingen door overmacht (bijvoorbeeld door een bankstoring) worden ook niet of niet tijdig gecommuniceerd. Wanneer je belt om verhaal te halen wordt je steeds doorverwezen.

Ik heb zo mijn bedenkingen bij dit uitzendbureau. 1 op 1 contact is goed, maar hun prestaties zijn niet consistent en betrouwbaar. Het is vervelend om steeds zelf achter zaken aan te moeten gaan die je als werknemer en als bedrijf dat een uitzendbureau inhuurt, toevertrouwt aan een bureau dat hiervoor verantwoordelijk is. Soms vraag ik me af wat nu de meerwaarde is van dit uitzendbureau als tussenpartij, aangezien ik veel vaker in de telefoon moet klimmen dan je redelijkerwijs zou moeten aanvaarden van een uitzendbureau.

Sterke punten:
- Snel, vriendelijk en effectief één op één contact met de consultant.

Zwakke punten:
- Administratief inefficiënt: binnen de organisatie niet altijd duidelijk wie er verantwoordelijk is of aangesproken kan worden bij bepaalde fouten of onduidelijkheden. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

- Je moet veel vaker achter je loon aan bellen dan je redelijkerwijs zou mogen verwachten.

- Gebrekkige of afwezige communicatie bij overkoepelende problemen zoals bankstoringen of uitgestelde betalingen. Onduidelijk wie je kan bereiken bij vragen.

Carlijn beveelt Unique NIET aan bij vrienden/bekenden

Randstad - Leeftijdsdiscriminatie?

0

Review:
Gesolliciteerd op drie magazijn/logistiek medewerker vacatures via Randstad Mijdrecht. Ik kreeg een paar uur later al 1 mailtje terug van ene Laura de Graaf dat ik voor alle drie de vacatures niet in aanmerking kom vanwege te weinig ‘recente’ ervaring,: “iets waar onze klant (1 dus, geen 3) veel waarde aan hecht”. Ik heb 16 jaar ervaring in gevraagde functie. Dit riekt m.i. heel sterk naar leeftijdsdiscriminatie. Een probleem waarvoor ‘alle’ medewerkers van Randstad een cursus voor hebben moeten volgen....., maar kennelijk was Laura verhinderd.
Ze heeft de sollicitaties waarschijnlijk niet eens doorgestuurd naar haar klant(en), maar neemt zelf deze beslissing maar. Eens komt zij ook in deze leeftijd en zal ze zelf mee mogen maken hoe dit voelt. Ik heb nog op haar antwoord gereageerd, maar uiteraard niets meer vernomen. Ik heb me meteen uitgeschreven bij dit discriminerende uitzendbureau.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Geen inlevingsvermogen en alleen maar moeite doen voor mensen die ze makkelijk kan plaatsen. En lees ook eens echt de C.V. en stop niet meteen na de leeftijd gezien te hebben.

Ron Booden beveelt Randstad NIET aan bij vrienden/bekenden