Bij JMW Horeca Uitzendbureau kunnen opdrachtgevers rekenen op kwalitatief horecapersoneel in geheel Nederland. Hierbij staat gastvrijheid bijzonder centraal. Voor JMW is het vooral belangrijk, dat gasten een tevreden gevoel overhouden. De slogan van JMW luidt dan ook: "Gastvrijheid loont". JMW is van mening dat een gastvrije service zorgt voor tevreden gasten. Daarnaast besteden gastvrije gasten meer, en er komen ook steeds meer tevreden en positieve referenten. Tevreden gasten zijn belangrijk, maar tevreden medewerkers ook. Bij JMW wordt er steeds en uitsluitend met top personeel gewerkt. Van gastvrouw tot keukenchef, elk personeelslid van JMW blinkt uit in zijn of haar vak. Daarbij wordt gastvrijheid hoog in het vaandel gedragen. Voor JMW'ers is alleen de beste service goed genoeg. JMW'ers zijn trots op het werk dat ze doen en JMW is op haar beurt trots op alle personeelsleden. Er wordt ook veel waarde gehecht aan de vele opdrachtgevers. Van koninklijke partij tot internationaal sportevenement: JMW is erbij. In 2014 heeft JMW onder meer horecapersoneel geleverd voor het WK Hockey, de TEFAF in Maastricht en de NSS-top in Den Haag. Daar hebben JMW'ers president Obama een diner uitgeserveerd.

Werken bij JMW

Bij JMW maken de medewerkers het verschil uit. De mensen die werken bij JMW houden gastvrijheid hoog in het vaandel en hebben passie voor de hospitality- branche. Van de medewerkers van JMW wordt verwacht, dat zij klantvriendelijk, collegiaal en loyaal zijn. Daarnaast moet het belang van JMW steeds goed voor ogen gehouden worden. Daarnaast wordt er veel waarde gehecht aan personeel dat flexibel en breed inzetbaar is. Aan het personeel wordt ook steeds gevraagd om een oplossingsgerichte houding aan de dag te stellen en het hoofd koel te houden als deadlines naderen. Medewerkers van JMW kunnen rekenen op een leerzame en afwisselende baan. Men leert hierbij onder andere plannen, organiseren, belangen afwegen, inschattingen maken en communiceren op verschillende niveaus. JMW is ook een uitstekende basis om door te groeien naar andere functies, diverse gerichte trainingen, veel vrijheid en ondernemerschap.


Opdrachtgevers

JMW is zich ervan bewust dat opdrachtgevers veel waarde hechten aan kwalitatief en goed opgeleid personeel. Dit bedrijf biedt dan ook de hoogste kwaliteit en de meeste efficiency. Het personeel beschikt namelijk over alle benodigde vaardigheden en hebben brede ervaring, opgedaan op prestigieuze evenementen en congressen, premium partijen en in traditionele restaurants. Opdrachtgevers die voor JMW kiezen, kunnen rekenen op maatwerk en ontzorging JMW denkt met opdrachtgevers mee over de personeelsbehoefte, zowel qua hoeveelheid als werkniveau. Op basis daarvan wordt er steeds gastvrij personeel geleverd, dat goed bij de opdrachtgever past. Er wordt voor vrijwel alles gezorgd. Men kan denken aan de incheck op locatie, de juiste kleding, facturatie, ziek- en betermeldingen, coaching en veel persoonlijk contact. Ook de werkplanning kan de opdrachtgever gerust toevertrouwen aan JMW.


Contact gegevens

JMW Hoofdkantoor Wibautstraat 22-24 1091 GM Amsterdam [email protected] JMW beschikt over een landelijk netwerk van 12 vestigingen. Op de website van dit bedrijf, bij contact, kan men terecht voor de contact gegevens van elke vestiging.


Horeca trainingen

Bij JMW heeft kwaliteit en excellente gastbeleving een centrale plek. Het is van belang, dat personeelsleden met de juiste kennis van start gaan met een nieuwe job. JMW biedt een effectief trainingsprogramma om de kwaliteit naar de opdrachtgever toe te garanderen en tegelijk de persoonlijke groei van personeelsleden te stimuleren. Alle nieuwe personeelsleden krijgen verplicht een twee uur durende training. Tijdens de training krijgt men onder andere de belangrijkste (basis)horecavaardigheden, de spelregels en wensen van JMW én de opdrachtgevers. Er wordt tijdens de training ook veel aandacht besteed aan het aspect van gastvrijheid. Na drie maanden gewerkt te hebben, krijgen werknemers ook de training "beter" van JMW. Dit omvat een een bartraining, waarin men het perfecte biertje leert tappen. Men krijgt ook tips en tricks om het werk achter de bar te professionaliseren. Het personeel leert ook hoe een tafel te dekken en het belang van gastvrijheid. Sommige medewerkers krijgen ook de mogelijkheid om in een later stadium een masterclass te volgen.


JMW Reviews

    Geen sympathie met medewerkers

    Rot bedrijf. Mocht je een keer ziek zijn na zo lang bij hun in dienst te zitten worden je diensten eruit gehaald. En zonder dat er met je gecommuniceerd word, word je dossier gesloten. Wanneer je belt word er gezegd dat ze niet meer samen willen werken want iedereen is vervangbaar bij JMW. Genoeg andere uitzendbureaus waar ze wel goed omgaan met medewerkers en JMW is daar niet een van.

    Sterke punten
    Niet

    Disappointing

    Inefficient interviewing process.
    Not following through with the commitments/undertakings.
    No follow up or response to emails.

    Niet aanbevolen

    JMW is een slecht bedrijf. Verspil je tijd niet om daar te gaan werken. Heb slechte indruk over dit bedrijf

    Sterke punten
    Zero

    Zwakke punten
    Veel

    Goede opdrachtgever!!

    Werk nu een aantal maanden voor JMW en werk hier met veel plezier een leuke collega's. Jammer dat hieronder zulke slechte ervaringen staan. Bij mij is tot nu toe alles goed gegaan met het verlonen. Met de reistijd ben ik het wel eens, deze wordt helaas niet uitbetaald. Maar dit wordt bij andere bureaus ook niet gedaan.

    Sterke punten
    Veel werk en leuke collega's

    Zwakke punten
    Geen reiskosten vergoeding

    Zoek iets anders

    Ik werk bij JMW al 3 weken, tot nu heb ik geen salaris gekregen. Ze altijd zeggen dat het gaat oplossen, maar mijn geld is niet op mijn rekening. Ze hebben eentje van mijn dienst verwijderd, ik weet niet waarom. Ik heb geen antwoord gekregen. Ik moet naar advocaat, denk ik. Doe het helemaal niet JMW mee!!!!

    Sterke punten
    wat?

    Zwakke punten
    heleboel

    Slechtste bedrijf dat er bestaat!!!!

    JMW is een slecht bedrijf. Ik heb 2 dagen gewerkt voor dit uitzendbureau ( vestiging nijmegen)

    ten eerste:
    De reistijd wordt niet doorbetaald. Zelfs niet als je zelf de chauffeur bent.
    Ten tweede:
    als collega's langer moeten doorwerken krijg jij de uren die je op hun moet wachten niet doorbetaald ONEERLIJK!!!!
    ten derde: Ik heb een boete ontvangen en deze op tijd betaald. Vervolgens krijg ik een brief van het incassobureau met daarop verhoogte kosten omdat de rekening volgens hun nog niet is betaald
    Ten vierde: ik bel voor informatie hoe het kan dat ik deze brief ontvang en wordt vervolgens gewoon opgehangen!
    OPLICHTERS zijn het!!!

    Sterke punten
    HELEMAAL NIKS

    Zwakke punten
    ALLES slecht bedrijf moet gesloten worden!

Bezoek JMW

Schrijf een review