Alle vacatures op YoungCapital - YoungCapital.nl
Ben jij op zoek naar interessante vacatures? YoungCapital biedt vacatures voor studenten, starters en young professionals in heel Nederland.
Als je ziek bent moet je echt achter je geld aan,1 week ziek geweest en daarna moeten mailen en bellen en steeds een andere smoes,na 4 weken uitbetaald en daar moest je dan ook nog blij mee zijn,ook diversen keren veel te laat met betalen zonder reden,als je contract is afgelopen besta je niet meer,mailen,vragen klachten over wanneer je betaling krijgt o,a vakantiegeld tegoed,geen reactie ,telefoon word niet opgenomen en als je inspreekt ,word je nooit terug gebeld,echt een heel slechte uitzendburo en als ik al de reviews zie ben ik niet de enige,en de klachten zijn heel herkenbaar .
Sterke punten Heb ik niet kunnen ontdekken
Zwakke punten Zijn totaal niet geinterreseerd in je,je moet overal zelf achter aan,als je contract is afgelopen moet jezelf ook nog proberen je tegoed uitbetaald te krijgen.
Aangegeven dat ik per direct en urgent op zoek was naar werk. Op verschillende vacatures gereageerd. Op de eerste sollicitatie werd gereageerd. Intake gepland. Vervolgens niets meer gehoord op de dag van de intake. Contact opgenomen; "ik neem morgen contact met je op". Niets meer gehoord. Zo ging het ook met een aantal andere sollicitaties die ik bij YC had uitstaan. Je hoort niets meer terug. Verschillende recruiters bellen je over dezelfde vacature en hebben geen idee hoe ze draad moeten oppikken. Laatste sollicitatie gesprek was met een persoon die ik twee voor dit intake gesprek ook al had gesproken. Herinnerde zich niets meer. Diegene had ik notabene een aantal vragen gesteld over een vacature via WhatsApp. Vervolgens was het de hele tijd "ik kom er op terug" en twee weken later belt dezelfde persoon voor een andere vacature en weet niet meer wie je bent dus. Chaos. Echt, chaos. In het verleden als ZZP'er ook al enorm veel gedoe gehad met late uitbetalingen. Ik weet niet wat ze doen, maar zo ga je niet mensen om!
Sterke punten Digitale dashboard.
Zwakke punten Slechte communicatie. Niet betrokken. Chaotisch. Kan nog wel meer punten opnoemen.
Eerst word er vrolijk contact opgenomen en word er een vervolg gesprek ingevoerd voor je sollicitatie. Vervolgens krijg je niks meer te horen op de gegeven datum en tijd dat zij contact met jou zouden opnemen. Zelf contact gezocht, waarna ze er achteraan gaan. Vervolgens weer niks gehoord. Maar wel vrolijk aan de telefoon dat als er iets is je kan bellen of mailen.
Sterke punten Goed functionerende website
Zwakke punten Het personeel dat achter YoungCapital zit. Hier zit naar mijn inziens geen structuur in. En met een bedrijf dat banen verzorgd kan dat voor sommige mensen wel een klap zijn; door niks van je te laten horen bij een vervolg.
Zeer onprofessionele medewerkers. Sollicitatie gehad met Melissa. Zou me de volgende dag contacteren maar dat gebeurde niet. Heb ik het zelf maar gedaan. Beloofde ze weer de volgende dag te contacteren en ook dat gebeurde niet. Zo ga je niet met mensen om. Geen respect en waardeloos.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Onprofessioneel en komen afspraken niet na
Onervaren personeel kan je beter kinderen noemen. Die niks zelf snappen, en vanuit huis op hun bedje zogenaamd aan het werk zijn. Plus geld stelen zijn ze erg goed in.
Onervaren personeel kan je beter kinderen noemen. Die niks zelf snappen, en vanuit huis op hun bedje zogenaamd aan het werk zijn. Plus geld stelen zijn ze erg goed in.
Het enige voordeel aan YC is dat het een verzamelplek is van bijbanen. De administratieve taken die ze je zogenaamd uit handen nemen, zijn niet veel werk en daarnaast worden hier regelmatig fouten in gemaakt. De communicatie is onpersoonlijk, bot en slecht. Verder word je platgegooid met mailtjes die ik inmiddels heb verplaatst naar de spam. Gezien de vele mailtjes van andere YC recruiters voor dezelfde baantjes minstens drie keer op een dag, lijkt het erop dat de bedrijfscultuur net zo rommelig is. Ook heb ik te maken gehad met alsmaar veranderende contactpersonen die allemaal niet lijken te weten waar ze de draad op moeten pakken. Nogmaals, rommelig. Al met al, het is prima te doen als je maar niet teveel met ze hoeft te dealen of als er iets verkeerd gaat. De voorkeur gaat toch altijd uit naar een baan rechtstreeks krijgen.
Slecht uitzendbureau dat voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten. Je moet zelf achter je geld aan gaan en dan nog proberen ze er onderuit te komen. Let goed op dat je geen contract aangeboden krijgt, of hebt gekregen, met âuitsluiting loondoorbetalingsplichtâ. Het zijn kleine lettertjes, maar wanneer je geen opdracht meer krijgt kom je zonder inkomen te zitten.
Na meer dan 6 maanden stopte plots de opdracht waardoor YoungCapital mij per direct geen salaris meer wilde betalen. Ondanks dat er een uitsluiting van loondoorbetaling in mijn contract stond, had ik wel recht op loon, omdat de opdracht-beëindiging niet tijdig schriftelijk was doorgegeven (dit moet volgens de wet). Daarna moeten ze je nog 4 dagen doorbetalen, heb ik begrepen. Na tientallen mails, telefoontjes, hulp van een jurist (via mijn rechtsbijstand) en bijna 5 maanden later is het uiteindelijk gelukt mijn geld te ontvangen.
Mijn advies: Niet met dit bureau in zee gaan. En als je er al aan begonnen bent, vraag advies van een jurist om naar je contract te kijken en laat je adviseren waar je recht op hebt. Zo zijn de regels rondom oproepcontracten per 1 juli 2020 gewijzigd (WAB), waardoor alle uitzendkrachten bij einde contract recht hebben op een TRANSITIEVERGOEDING (1/3 maandsalaris per gewerkt jaar). Ondanks je hier recht op hebt zwijgt YoungCapital, dus ga er achteraan!
Sterke punten Digitale dashboard met loonstroken etc.
Zwakke punten Niet netjes m.b.t. betalen van salaris wanneer de opdracht stopt.
Salarisadministratie is een rommel en volledig onbereikbaar voor werknemers.
Bieden 3e wereld-contracten aan met âuitsluiting loondoorbetalingsplichtâ.
Als je vragen hebt heeft het geen zin je tussenpersoon te appen of te bellen, onbereikbaar. Bij het hoofdkantoor weten ze niets en is het moeilijk antwoord te krijgen.
Bij ziekte doen ze er alles aan om je niet te hoeven betalen. Daarbij hanteren ze andere 'regels', zelfbedacht die niet in je arbeidsovereenkomst staan om te voorkomen dat ze je ziektegeld moeten betalen. Ik wacht nu al een maand op mijn geld en daar kan ik ook naar fluiten als het aan YoungCapital ligt.
Ik kan het iedereen afraden om met hen in zee te gaan.
Sterke punten Die heb ik nog niet kunnen vinden in de afgelopen 10 maanden.
Zwakke punten Eigenlijk alles, gebrek aan empathie, gebrek aan kennis, slechte loonuitbetaling, superslecht bij ziekte van de werknemer, slechte bereikbaarheid, voortdurend andere tussenpersonen, ga zo maar door.
Persoonlijk is het teveel om te vertellen. Maar kortom. Ze dreigen met procedure en regels als je teveel weerwoord geeft ( het ergste is het gaat om je eigen geld). Hebben totaal geen empathie naar omstandigheden. Als je ziek bent doen ze moeilijk over je ziektegeld en moet je daar weken over bellen mailen en ze reargeren nergens op want niemand kan je helpen. Zodra er iemand op vakantie of ziek van YC is valt heel de salarisadministratie plat en moet je maat geduld hebben. Ookal heb je al 3 weken geen loon gehad. Elke maand een nieuwe contactpersoon. Iedereen spreekt elkaar telefonisch en per mail tegen. Ze houden van geen antwoord geven en dreigen. Behalve bij een klacht mail. Naar veel ellende overgestapt naar een ander uzb met een dikke goedkeuring van de opdrachtgever naar het volgen van veel collegas. Want de laatste keer dat ik op mijn loonstrook ( als die beschikbaar was, maar dat was ook een punt) keek werd ik betaald met euro's en niet uitbetaald met hondenkoekjes. Het is dat ik een score moest geven en 1 moest kiezen maar anders hadden ze een minscore gekregen.
Sterke punten Door de extra taken zoals mailen, bellen betreft je ziektegeld, declaraties, ov vergoedingen, werkgevers bonussen en correcties bouw je ervaring op als intercendent. En ze weten je goed je eigen gevoel in kaart te brengen. Ookal zijn zijn het moordneigingen.
Zwakke punten mevrouw R. van de Oetelaar en de rest.
* totaal geen empathie - je stelt ze een bepaalde vraag die doodnormaal is, maar misschien "lastig" voor het uitzendbureau, en dan wordt de "toon" van de intercedent ineens heel anders.. ;
* slechts beperkte info krijgen over een vacature tijdens een intake (en er daarna achter komen dat er veel "addertjes" onder het gras zitten..).
Je wordt bij Young Capital alleen gezien als een nummertje uit velen. Ze zijn ook niet oprecht tegen je en communiceren jouw wensen niet goed door met de opdrachtgever. Zelfs de opdrachtgevers zijn niet tevreden met hen. Ik zou willen dat ik 0 sterren kon geven.
Zwakke punten Geen transparantie. Niet oprecht. Gaat voor massa productie. Laat geen waardering blijken voor haar werknemers.
Declareren is bijna onmogelijk. Vaak refreshed de pagina waardoor alle gegevens kwijt zijn. Verder is het niet duidelijk, wijzen ze elk detail af waardoor je weer op nieuw je declaratie moet indienen. Ook zijn contact personen moeilijk te bereiken en krijg ik een ontzettend laag uurloon.
Alleen al met het invullen van mijn gewerkte uren ben ik 20/30 minuten bezig. Voordat mijn declaratie word goedgekeurd word hij eerst 5 keer afgekeurd. Door dat gekloot heb ik vaak pas 2/3 weken later mijn geld. Een beetje medewerking zou prettiger zijn dan dwars liggen en de handen van mijn struggles afhalen.
Sterke punten Sommige collegaâs van YC klinken empatisch en proberen zich wel in te zetten.
Zwakke punten Vaak gebeurt er niks wanneer ze zich inzetten voor je. En geld is super lastig te declareren door alle eisen en voorwaarden.
Doe jezelf een plezier en ga niet in dienst via Young Capital. Salaris betaling en reiskosten vergoeding krijg je 9 van de 10 keer niet op tijd. Via mijn opdrachtgever heb ik recht op een bonus regeling over 2021. Het is inmiddels maart en Young Capital keert gewoon NIET uit. Valse beloftes, kijken niet naar je om. Je bent daar gewoon een nummer⦠als je ze nodig hebt zijn ze er niet. Ik ben inmiddels 5 weken uit dienst bij hun en nog geen cent gezien!! Mijn rechtsbijstand inmiddels ingeschakeld helaas. DOE HET NIET!
Sterke punten Snelle plaatsing maar dan houd het contact ook op
Zwakke punten Teveel om op te noemen. Maar ergste is nog wel niet uitbetalen en liegen!
De eerste maand ging het goed. Ik krijg per week betaald en dat ging ook gewoon lekker. Nu is dat helaas veranderd. Contact krijgen met je contactpersoon is bijna onmogelijk als je met een probleem zit. Ze lezen appjes wel maar reageren niet en nemen ook de telefoon niet op. Een dag later krijg je een bericht "ik heb hier geen tijd voor ik zal er morgen naar kijken" Dit ging om mijn salaris. Waar ik nu al 2 dagen op wacht. Ik heb daardoor de afgelopen dagen abnormaal goedkoop moeten leven en heb thuis moeten werken omdat ik de reis naar werk niet kon betalen. Ik kan niet meer thuiswerken en heb tegen mijn contact persoon gezegd dat ik per direct stop als het niet op mijn rekening verschijnt aangezien ik niet kan leven zo. En raad is? Binnen enkele minuten bericht dat het was opgelost.
Nu denk je dat het opgelost is? Nou nee, totaal niet eigenlijk. Ze schuiven zichzelf in het slachtoffer rol en beweren dat ik altijd op vrijdag betaald krijg. Compleet niet waar, ik heb nog nooit op vrijdag betaald gekregen.
Echt een kut bedrijf, zou niemand ooit aanraden om hier te werken. Je word genaaid waar je bijstaat
Betalen niet uit, hang wekelijks met ze aan de telefoon en er worden beloftes gedaan die nooit uitkomen etc. Tot nu toe salaris niet gekregen. Communiceren slecht en reageren niet of uren later terwijl ze gewoon online zijn op whatsapp.
Sterke punten -
Zwakke punten niet betalen, geen communicatie, voel me niet serieus genomen.
Ik heb in de zomermaanden op Texel gewerkt via dit "uitzendbureau". Vanaf dag 1 zeer arrogante houding, altijd de schuld in andere hun schoenen schuiven, constante fouten op de website waardoor uren, accomodatiekosten en zelf urenregistratie telkens niet goed werd verwerkt of zelfs gewist waardoor complete werkweken weer opnieuw moesten worden ingevuld.
Intercedenten zijn echt compleet clue less. Totaal nergens van op de hoogte en altijd met dezelfde neerbuigende en arrogante toon toespreken met woorden die niet relevant zijn of überhaupt rationeel aan het huidige onderwerp. Toen mijn intercedent naar het eiland kwam heeft hij totaal geen contact met de uitzendkrachten gezocht en heeft een paar uur aan een tafel met zijn laptop gespeeld en is toen weer vertrokken. Dat ik volgens Niels en zijn collega's een werkbezoek. Pure waanzin.
En verwacht geen vakantiegeld, aan het einde van mijn dienstverband claimde hun dat ik aan woonkosten nog 305 euro had openstaan maar zij weigeren om een kostenplaatje te overhandigen. Vervolgens toen ik om dat kostenplaatje vroeg werd ik een wanbetaler genoemd. Echt een compleet incompetent bedrijf waar de medewerkers totaal geen grip hebben op hun werk, verantwoordelijkheden of de realiteit, wat dat betreft.
Sterke punten Liegen en bedriegen.
Zwakke punten Asociaal, incompetent, geen communicatieve vaardigheden, frauderen met salaris en vakantiegeld, geen vakbekwame intercedenten. 1 ster is teveel.
Kunnen niet betalen
Dit bedrijf is niet te vertrouwen, is echt te vermijden!!!
Zwakke punten
Doorbetaling van je loon, geen contact houden.
Waardeloos bedrijf
Altijd je loon moeten controleren omdat ze zo maar wat invullen.
Een jaar later eisen ze ineens loon terug maar uitleg waarom geven ze niet.
Nou van mij krijgen ze geen cent
Sterke punten
Niet ontdekt
Zwakke punten
Alles
Afdeling lieg en bedrieg
Als je ziek bent moet je echt achter je geld aan,1 week ziek geweest en daarna moeten mailen en bellen en steeds een andere smoes,na 4 weken uitbetaald en daar moest je dan ook nog blij mee zijn,ook diversen keren veel te laat met betalen zonder reden,als je contract is afgelopen besta je niet meer,mailen,vragen klachten over wanneer je betaling krijgt o,a vakantiegeld tegoed,geen reactie ,telefoon word niet opgenomen en als je inspreekt ,word je nooit terug gebeld,echt een heel slechte uitzendburo en als ik al de reviews zie ben ik niet de enige,en de klachten zijn heel herkenbaar .
Sterke punten
Heb ik niet kunnen ontdekken
Zwakke punten
Zijn totaal niet geinterreseerd in je,je moet overal zelf achter aan,als je contract is afgelopen moet jezelf ook nog proberen je tegoed uitbetaald te krijgen.
Niet mee in zee gaan.
Aangegeven dat ik per direct en urgent op zoek was naar werk. Op verschillende vacatures gereageerd. Op de eerste sollicitatie werd gereageerd. Intake gepland. Vervolgens niets meer gehoord op de dag van de intake. Contact opgenomen; "ik neem morgen contact met je op". Niets meer gehoord. Zo ging het ook met een aantal andere sollicitaties die ik bij YC had uitstaan. Je hoort niets meer terug. Verschillende recruiters bellen je over dezelfde vacature en hebben geen idee hoe ze draad moeten oppikken. Laatste sollicitatie gesprek was met een persoon die ik twee voor dit intake gesprek ook al had gesproken. Herinnerde zich niets meer. Diegene had ik notabene een aantal vragen gesteld over een vacature via WhatsApp. Vervolgens was het de hele tijd "ik kom er op terug" en twee weken later belt dezelfde persoon voor een andere vacature en weet niet meer wie je bent dus. Chaos. Echt, chaos. In het verleden als ZZP'er ook al enorm veel gedoe gehad met late uitbetalingen. Ik weet niet wat ze doen, maar zo ga je niet mensen om!
Sterke punten
Digitale dashboard.
Zwakke punten
Slechte communicatie. Niet betrokken. Chaotisch. Kan nog wel meer punten opnoemen.
Slecht van betalen
1 dag gewerkt voor yc en zit al 2 weken te wachten op centjes. Niemand weet wat. Hopen dat het goed komt.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Ze sturen je van het kastje naar de muur. Je bent een nummertje.
slechte service
Eerst word er vrolijk contact opgenomen en word er een vervolg gesprek ingevoerd voor je sollicitatie. Vervolgens krijg je niks meer te horen op de gegeven datum en tijd dat zij contact met jou zouden opnemen. Zelf contact gezocht, waarna ze er achteraan gaan. Vervolgens weer niks gehoord. Maar wel vrolijk aan de telefoon dat als er iets is je kan bellen of mailen.
Sterke punten
Goed functionerende website
Zwakke punten
Het personeel dat achter YoungCapital zit. Hier zit naar mijn inziens geen structuur in. En met een bedrijf dat banen verzorgd kan dat voor sommige mensen wel een klap zijn; door niks van je te laten horen bij een vervolg.
Onprofessioneel
Zeer onprofessionele medewerkers. Sollicitatie gehad met Melissa. Zou me de volgende dag contacteren maar dat gebeurde niet. Heb ik het zelf maar gedaan. Beloofde ze weer de volgende dag te contacteren en ook dat gebeurde niet. Zo ga je niet met mensen om. Geen respect en waardeloos.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Onprofessioneel en komen afspraken niet na
Het zijn dieven!
Onervaren personeel kan je beter kinderen noemen. Die niks zelf snappen, en vanuit huis op hun bedje zogenaamd aan het werk zijn. Plus geld stelen zijn ze erg goed in.
Sterke punten
Dief zijn
Het zijn dieven!
Onervaren personeel kan je beter kinderen noemen. Die niks zelf snappen, en vanuit huis op hun bedje zogenaamd aan het werk zijn. Plus geld stelen zijn ze erg goed in.
Sterke punten
Dief zijn
Teleurstellend
Het enige voordeel aan YC is dat het een verzamelplek is van bijbanen. De administratieve taken die ze je zogenaamd uit handen nemen, zijn niet veel werk en daarnaast worden hier regelmatig fouten in gemaakt. De communicatie is onpersoonlijk, bot en slecht. Verder word je platgegooid met mailtjes die ik inmiddels heb verplaatst naar de spam. Gezien de vele mailtjes van andere YC recruiters voor dezelfde baantjes minstens drie keer op een dag, lijkt het erop dat de bedrijfscultuur net zo rommelig is. Ook heb ik te maken gehad met alsmaar veranderende contactpersonen die allemaal niet lijken te weten waar ze de draad op moeten pakken. Nogmaals, rommelig. Al met al, het is prima te doen als je maar niet teveel met ze hoeft te dealen of als er iets verkeerd gaat. De voorkeur gaat toch altijd uit naar een baan rechtstreeks krijgen.
Maak geen account aan
Maak geen account aan bij youngcapital. Je komt er nooit meer vanaf. Ik heb me al 9 keer afgemeld en nog steeds staat elke dan mn mailbox vol
Transitievergoeding
Slecht uitzendbureau dat voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten. Je moet zelf achter je geld aan gaan en dan nog proberen ze er onderuit te komen. Let goed op dat je geen contract aangeboden krijgt, of hebt gekregen, met âuitsluiting loondoorbetalingsplichtâ. Het zijn kleine lettertjes, maar wanneer je geen opdracht meer krijgt kom je zonder inkomen te zitten.
Na meer dan 6 maanden stopte plots de opdracht waardoor YoungCapital mij per direct geen salaris meer wilde betalen. Ondanks dat er een uitsluiting van loondoorbetaling in mijn contract stond, had ik wel recht op loon, omdat de opdracht-beëindiging niet tijdig schriftelijk was doorgegeven (dit moet volgens de wet). Daarna moeten ze je nog 4 dagen doorbetalen, heb ik begrepen. Na tientallen mails, telefoontjes, hulp van een jurist (via mijn rechtsbijstand) en bijna 5 maanden later is het uiteindelijk gelukt mijn geld te ontvangen.
Mijn advies: Niet met dit bureau in zee gaan. En als je er al aan begonnen bent, vraag advies van een jurist om naar je contract te kijken en laat je adviseren waar je recht op hebt. Zo zijn de regels rondom oproepcontracten per 1 juli 2020 gewijzigd (WAB), waardoor alle uitzendkrachten bij einde contract recht hebben op een TRANSITIEVERGOEDING (1/3 maandsalaris per gewerkt jaar). Ondanks je hier recht op hebt zwijgt YoungCapital, dus ga er achteraan!
Sterke punten
Digitale dashboard met loonstroken etc.
Zwakke punten
Niet netjes m.b.t. betalen van salaris wanneer de opdracht stopt.
Salarisadministratie is een rommel en volledig onbereikbaar voor werknemers.
Bieden 3e wereld-contracten aan met âuitsluiting loondoorbetalingsplichtâ.
Slecht uitzendbureau
Als je vragen hebt heeft het geen zin je tussenpersoon te appen of te bellen, onbereikbaar. Bij het hoofdkantoor weten ze niets en is het moeilijk antwoord te krijgen.
Bij ziekte doen ze er alles aan om je niet te hoeven betalen. Daarbij hanteren ze andere 'regels', zelfbedacht die niet in je arbeidsovereenkomst staan om te voorkomen dat ze je ziektegeld moeten betalen. Ik wacht nu al een maand op mijn geld en daar kan ik ook naar fluiten als het aan YoungCapital ligt.
Ik kan het iedereen afraden om met hen in zee te gaan.
Sterke punten
Die heb ik nog niet kunnen vinden in de afgelopen 10 maanden.
Zwakke punten
Eigenlijk alles, gebrek aan empathie, gebrek aan kennis, slechte loonuitbetaling, superslecht bij ziekte van de werknemer, slechte bereikbaarheid, voortdurend andere tussenpersonen, ga zo maar door.
Hondenkoekjes
Persoonlijk is het teveel om te vertellen. Maar kortom. Ze dreigen met procedure en regels als je teveel weerwoord geeft ( het ergste is het gaat om je eigen geld). Hebben totaal geen empathie naar omstandigheden. Als je ziek bent doen ze moeilijk over je ziektegeld en moet je daar weken over bellen mailen en ze reargeren nergens op want niemand kan je helpen. Zodra er iemand op vakantie of ziek van YC is valt heel de salarisadministratie plat en moet je maat geduld hebben. Ookal heb je al 3 weken geen loon gehad. Elke maand een nieuwe contactpersoon. Iedereen spreekt elkaar telefonisch en per mail tegen. Ze houden van geen antwoord geven en dreigen. Behalve bij een klacht mail. Naar veel ellende overgestapt naar een ander uzb met een dikke goedkeuring van de opdrachtgever naar het volgen van veel collegas. Want de laatste keer dat ik op mijn loonstrook ( als die beschikbaar was, maar dat was ook een punt) keek werd ik betaald met euro's en niet uitbetaald met hondenkoekjes. Het is dat ik een score moest geven en 1 moest kiezen maar anders hadden ze een minscore gekregen.
Sterke punten
Door de extra taken zoals mailen, bellen betreft je ziektegeld, declaraties, ov vergoedingen, werkgevers bonussen en correcties bouw je ervaring op als intercendent. En ze weten je goed je eigen gevoel in kaart te brengen. Ookal zijn zijn het moordneigingen.
Zwakke punten
mevrouw R. van de Oetelaar en de rest.
Slecht
Hele slechte communicatie. Je moet overal zelf achteraan. Heel veel problemen en er word alleen maar verteld ik kan je niet helpen.
Sterke punten
In het begin regelen ze alles goed
Zwakke punten
Er word slecht gecommuniceerd met Teleperformance
ONprofessioneel uitzendbureau
Heb´ Young Capital zo ongeveer 2 maanden de tijd gegeven om te testen. En nu kan ik wel zeggen : super-onprofessioneel. Ik heb sterk het idee dat ze zomaar vacatures proberen in te vullen terwijl ze niét de "opdracht" van de klant hebben gekregen.. En dan wordt er met je gesold. ONempathische medewerkers (op énkele, slechts énkele uitzonderingen na). Robot-medewerkers (als je ze een bepaalde niét-standaard-vraag stelt, weten ze het ineens niet meer..). Robots, inderdaad. Je bent een nummer.
Sterke punten
Een kleine schatting : slechts 5% van hun medewerkers zijn de (positieve) uitzonderingen.
Zwakke punten
* ze weten je telefonisch snel te vinden, maar o wee als je teveel vragen over een vacature stelt.. dan ben je al snel "lastig" ;
* ze weten je telefonisch snel te vinden, maken snel een videocallafspraak met je, en dan blijkt ineens IN die videocall dat die ene vacature waarop je reageerde al vervuld is, "maar ik heb nog wel een ándere vacature voor je," --> dit had ik graag éerder geweten.. (onprofessioneel) ;
* totaal geen empathie - je stelt ze een bepaalde vraag die doodnormaal is, maar misschien "lastig" voor het uitzendbureau, en dan wordt de "toon" van de intercedent ineens heel anders.. ;
* slechts beperkte info krijgen over een vacature tijdens een intake (en er daarna achter komen dat er veel "addertjes" onder het gras zitten..).
Slechtste uitzendbureau ooit
Slechtste uitzendbureau op de markt.
Je wordt bij Young Capital alleen gezien als een nummertje uit velen. Ze zijn ook niet oprecht tegen je en communiceren jouw wensen niet goed door met de opdrachtgever. Zelfs de opdrachtgevers zijn niet tevreden met hen. Ik zou willen dat ik 0 sterren kon geven.
Zwakke punten
Geen transparantie. Niet oprecht. Gaat voor massa productie. Laat geen waardering blijken voor haar werknemers.
Declaratie
Declareren is bijna onmogelijk. Vaak refreshed de pagina waardoor alle gegevens kwijt zijn. Verder is het niet duidelijk, wijzen ze elk detail af waardoor je weer op nieuw je declaratie moet indienen. Ook zijn contact personen moeilijk te bereiken en krijg ik een ontzettend laag uurloon.
Alleen al met het invullen van mijn gewerkte uren ben ik 20/30 minuten bezig. Voordat mijn declaratie word goedgekeurd word hij eerst 5 keer afgekeurd. Door dat gekloot heb ik vaak pas 2/3 weken later mijn geld. Een beetje medewerking zou prettiger zijn dan dwars liggen en de handen van mijn struggles afhalen.
Sterke punten
Sommige collegaâs van YC klinken empatisch en proberen zich wel in te zetten.
Zwakke punten
Vaak gebeurt er niks wanneer ze zich inzetten voor je. En geld is super lastig te declareren door alle eisen en voorwaarden.
Slechtste uitzendbranche ever
Wat valt er nog te zeggen 1,5 sterren zegt al genoeg over deze uitzend organisatie.
Dus mensen niet mee in zee gaan.
Zie mijn review op trustpilot
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles
Doe het niet!!
Doe jezelf een plezier en ga niet in dienst via Young Capital. Salaris betaling en reiskosten vergoeding krijg je 9 van de 10 keer niet op tijd. Via mijn opdrachtgever heb ik recht op een bonus regeling over 2021. Het is inmiddels maart en Young Capital keert gewoon NIET uit. Valse beloftes, kijken niet naar je om. Je bent daar gewoon een nummer⦠als je ze nodig hebt zijn ze er niet. Ik ben inmiddels 5 weken uit dienst bij hun en nog geen cent gezien!! Mijn rechtsbijstand inmiddels ingeschakeld helaas. DOE HET NIET!
Sterke punten
Snelle plaatsing maar dan houd het contact ook op
Zwakke punten
Teveel om op te noemen. Maar ergste is nog wel niet uitbetalen en liegen!
Buiten kansarmen op arbeidsmarkt uit
Ze weten dat je compleet afhankelijk van hen bent en daar maken ze misbruik van. Arrogante medewerkers.
Eerdere reviews zijn heel herkenbaar (niet of laat reageren).
Ze pretenderen uit te betalen bij ziekte maar uiteindelijk betalen ze maar 1 % uit. Via onduidelijke berekeningen komen ze daar op uit.
Mijn advies: nooit inschrijven bij Young Capitals
Zwakke punten
Arrogant, maken misbruik van mensen met zwakke positie op arbeidsmarkt, onduidelijke voorwaarden en communicatie
Helemaal kut
De eerste maand ging het goed. Ik krijg per week betaald en dat ging ook gewoon lekker. Nu is dat helaas veranderd. Contact krijgen met je contactpersoon is bijna onmogelijk als je met een probleem zit. Ze lezen appjes wel maar reageren niet en nemen ook de telefoon niet op. Een dag later krijg je een bericht "ik heb hier geen tijd voor ik zal er morgen naar kijken" Dit ging om mijn salaris. Waar ik nu al 2 dagen op wacht. Ik heb daardoor de afgelopen dagen abnormaal goedkoop moeten leven en heb thuis moeten werken omdat ik de reis naar werk niet kon betalen. Ik kan niet meer thuiswerken en heb tegen mijn contact persoon gezegd dat ik per direct stop als het niet op mijn rekening verschijnt aangezien ik niet kan leven zo. En raad is? Binnen enkele minuten bericht dat het was opgelost.
Nu denk je dat het opgelost is? Nou nee, totaal niet eigenlijk. Ze schuiven zichzelf in het slachtoffer rol en beweren dat ik altijd op vrijdag betaald krijg. Compleet niet waar, ik heb nog nooit op vrijdag betaald gekregen.
Echt een kut bedrijf, zou niemand ooit aanraden om hier te werken. Je word genaaid waar je bijstaat
Sterke punten
Snel een baan
Zwakke punten
Betalen niet optijd
Contact persoon is onbereikbaar
Geven jou de schuld van hun probleem
Niet mee werken
Betalen niet uit, hang wekelijks met ze aan de telefoon en er worden beloftes gedaan die nooit uitkomen etc. Tot nu toe salaris niet gekregen. Communiceren slecht en reageren niet of uren later terwijl ze gewoon online zijn op whatsapp.
Sterke punten
-
Zwakke punten
niet betalen, geen communicatie, voel me niet serieus genomen.
Incompetentie in de max
Ik heb in de zomermaanden op Texel gewerkt via dit "uitzendbureau". Vanaf dag 1 zeer arrogante houding, altijd de schuld in andere hun schoenen schuiven, constante fouten op de website waardoor uren, accomodatiekosten en zelf urenregistratie telkens niet goed werd verwerkt of zelfs gewist waardoor complete werkweken weer opnieuw moesten worden ingevuld.
Intercedenten zijn echt compleet clue less. Totaal nergens van op de hoogte en altijd met dezelfde neerbuigende en arrogante toon toespreken met woorden die niet relevant zijn of überhaupt rationeel aan het huidige onderwerp. Toen mijn intercedent naar het eiland kwam heeft hij totaal geen contact met de uitzendkrachten gezocht en heeft een paar uur aan een tafel met zijn laptop gespeeld en is toen weer vertrokken. Dat ik volgens Niels en zijn collega's een werkbezoek. Pure waanzin.
En verwacht geen vakantiegeld, aan het einde van mijn dienstverband claimde hun dat ik aan woonkosten nog 305 euro had openstaan maar zij weigeren om een kostenplaatje te overhandigen. Vervolgens toen ik om dat kostenplaatje vroeg werd ik een wanbetaler genoemd. Echt een compleet incompetent bedrijf waar de medewerkers totaal geen grip hebben op hun werk, verantwoordelijkheden of de realiteit, wat dat betreft.
Sterke punten
Liegen en bedriegen.
Zwakke punten
Asociaal, incompetent, geen communicatieve vaardigheden, frauderen met salaris en vakantiegeld, geen vakbekwame intercedenten. 1 ster is teveel.
Slechte service
Onwijs slecht bedrijf!
Zwakke punten
- slechte communicatie