Adecco Group Nederland zet haar expertise in voor passende verbintenissen tussen mensen en bedrijven. Onze gepassioneerde medewerkers toetsen de wensen en mogelijkheden van kandidaten aan specifieke behoeften van internationale en lokale bedrijven en instellingen. Zij doen dit vanuit de overtuiging dat waardevol werk bijdraagt aan de kwaliteit van het leven.

Adecco Reviews

  • decco vergeet elke contract verlenging ook daadwerkelijk het contract te verlengen.
    Met als gevolg dat ik weken zonder loonen contract heb gewerkt.

    Hierdoor ben ik ook bij een ander uitzendbureau begonnen en heb mijn ontslag bij adecco ingediend.

    Het nieuwe bureau kwam erachter dat ik ook al een half jaar onderbetaald werd.

    Ik heb hier meerdere malen contact met adecco over gehad, telkens heb ik ze ook verzocht bij de eindafrekening ook mijn vakantiegeld en dagen mee te nemen.

    Inmiddels bijna een maand verder wederom gene vakantiegeld gestort gekregen.

    Ik heb hierover met branche support gebeld, zij gaan overde betalingen van adecco.
    Zij vertellen me dat ze ondanks meerdere beloftes van mijn uitzendbureau, hier helemaal niets gehoord hebben.

    Echt belachelijk hoe er glashard tegen uitzendkrachten gelogen word. Maar adecco heeft weer een paar weken extra rente mogen genieten over de rug van zijn werknemers. Top.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Leugens betalingen cao

    Door Johan op 9 oktober 2019 Reageer
  • Ik werk via Adecco ruim 2,5 bij vdl NedCar in born.

    Het word een flinke lap tekst want 2,5 jaar verwoord je niet even in 2 regels.

    Nooit ziek geweest, nooit te laat of met verlof, altijd aanwezig en 120 procent inzet. De ideale personeel zou je zeggen. Ruim 20 mensen het werk aangeleerd, 2 nieuwe grote routes binnen het logistieke proces in het leven geroepen, altijd en overal inzetbaar en wat kreeg ik ervoor terug.

    Een wirwar aan regels en werkdruk, geen dank of waardering, geen respect van zowel mijn leidinggevenden van vdl als Adecco die natuurlijk alles volgen, geen eerlijke of gelijke kansen, geen vaste contract terwijl velen die de helft van mijn inzet vertoond hebben dat wel hebben gekregen. Kennelijk mag je de feiten niet te hard roepen maar ze waren allemaal vriendjes van de leidinggevende die toevallig allemaal autochtonen waren in tegenstelling tot de allochtonen die vaker naar de deur werden verwezen bij de minste obstakel, de handvol mensen die een vaste contract kregen werden letterlijk geselecteerd op vriendjes en vriendinnetjes en afkomst want dit was heel duidelijk, de verantwoordelijke van Adecco werd nog boos toen ik dat zei waarop ik zei, kijk gewoon naar de namen. Wie hebben er een vaste contract wie hebben er een functie wie hebben er ziek gevierd enz enz allemaal zwart op wit.

    Na mijn eerste ontslag was ik enorm aangeslagen niet dat het niet verlengd werd maar de oneerlijke en onrechtvaardige zaken waren zo openlijk dat het normaal was dat ik zo behandeld werd en honderden anderen uiteraard want dit hoorde je overal binnen vdl NedCar.

    Vriendjespolitiek, eigen volk eerst mentaliteit is niet netjes maar is menseigen, overal heb je deze zaken maar wat ik daar bij vdl tegen kwam was next level voor mij. Het ergste van allemaal is dat adecco mij in deze hele proces nooit heeft gesteund of gehoord of überhaupt heeft gereageerd.

    Na een keiharde klachten procedure kreeg ik een kans elders in het fabriek ook daar keihard gewerkt met de zelfde werk mentaliteit en wat krijg je wederom als dank? Ontslag! Je zult denken dat ze ergens een uitzondering maken met het selecteren van mensen die plaats moeten maken voor nieuwe subsidie rijke ontslag rijke mensen maar nee, totaal geen emphatie of respect voor je inzet.

    Na 2,5 jaar zegt men dat ik geen verlening krijg, ik eruit nieuwe erin en puur om contractuele redenen word mijn toekomst en mijn keiharde inspanningen ontnomen alsof het niks voorsteld en dat raakt het hardst. Totaal geen emphatie of medeleven, ik begrijp dat het zakelijk moet blijven maar ook vanuit het menselijke kant voel ik totaal geen respect of medeleven.

    Nu word ik eruit gepest, zo saboteren ze bijv. mijn geld waar ik voor gewerkt hebt, de laatste maandag dat ik daar kwam startte met stress.

    Pasje geblokkeerded, ik bel adecco inhouse zij geven aan dat het opgelost is en aan het einde van mijn werkdag werd ik nog eens keihard afgebekt voor de ogen van de hele groep door een 20 jarige snotneus die mijn leiding gevende moet voorstellen en tot slot zie je met uitschrijven dat je pasje wederom geblokkeerd is.

    De dinsdag erop trok ik het niet meer en heb ik me ziek gemeld n'a 2,5 tegen mijn principes in, indien enige vorm van erkenning van eigen fouten zou het veel soepeler gaan nu schiet je telkens in de verdediging.

    De eerste dag van ziekte word niet betaald en de rest wel, nu heb ik die dinsdag opgevuld met verlofuren, mijn geld mijn uren mijn recht zou je denken.

    Tijdens mijn verloning krijg ik slechts 3 dagen uitbetaald, de helft van mijn verwachtingen zonder enige vorm van tekst en uitleg moet je nagaan dus vol stress bel ik ze weer op met de vraag dinsdag niet betaald en maandag de werkdag ook niet.

    Na paar x gebeld te hebben krijg je eindelijk het volgende te horen, tijdens ziekte betalen we niks extra uit, ik maak bezwaar en zeg dat het mijn geld en recht is, waarbij je gewoon machteloos staat te discussiëren over je eigen geld die je werkgever niet wilt betalen om wat voor reden dan ook.

    Een hele discussie waarbij in principe de mensen dat gene doen wat hen opgelegd worden maar weer indien je door de toestanden een toontje hoger begint te zingen komt de ego ertussen en word je weer gepest door Adecco personeel en haakt men in en word het alleen maar erger.

    Uiteindelijk vroeg ik om die maandag want die dag had ik gewoon gewerkt, we kijken het na zeiden ze en een paar dagen later kreeg ik een bevestiging met een mededeling we betalen het met de eerst volgende verloning uit.

    Wederom hoor ik niks, ik erachter aan gamaild en vandaag werd ik gebeld met als antwoord we gaan het niet met de aankomende verloning van woensdag betalen maar met de volgende verloning dus over 2 weken, in principe is daar geen een aanleiding voor. Vandaag op de maandag worden de verloningen overgemaakt en is deze probleem al een week ervoor bekend, waarom kan dit er niet bij zitten? Waarom moet ik weer wachten op mijn geld en waarom word ik op deze manier bestolen? Wat geeft hun het recht zo om te gaan men hun personeel, wat heb ik jullie aangedaan Adecco Inhouse van Vdl NedCar.

    Als je het aan hun vraagt is er niks aan de hand, alles volgens de regels binnen Adecco maar het stress wat men hiermee bezorgd is dubbel zo groot en al helemaal omdat je machteloos staat toe te kijken en men dit niet eens ziet als een probleem.

    Sterke punten
    Voorliegen en verlonen

    Zwakke punten
    Geen respect, medeleven emphatie begrip voor zijn personeel waar ik werk. Enkel en alleen maar de belangen van de werkgever behartigen en personeel als stuk strond behandelen.

    Door Mk op 15 juli 2019 Reageer (1 reactie)
  • TOP kantoor
    ontvangst en begeleiding is niets op aan te merken
    vlugge hulp en vriendelijk
    aan te raden

    Door erik op 18 juni 2019 Reageer
  • Kort geleden gewerkt bij KLM via Adecco. In het begin ben je de beste maatjes met ze omdat je hun salaris verdient. Het rooster dat ze voor mij maakte in de opleidingsfase was steeds maar niet goed doorgegeven aan KLM waardoor ik vaak zonder mentor zat en voor niks kwam opdagen. Zonde van de benzine en weer een dag zonder verdienste. Door al die miscommunicatie tussen Adecco en KLM ben ik ontslagen omdat ik steeds maar een "no show" was???!!! Niet mijn schuld, maar zelf verantwoordelijkheid nemen....ho maar!!! Hun gezicht moest gered worden en nu zit ik zonder werk en is de vriendelijkheid opeens niet meer zo op de 1e plaats bij hun, want ik verdien hun salaris niet meer!!!
    Eerste keer ervaring met Adecco en gelijk afgeknapt. Mensen zoek een ander uitzendbureau !!!!

    Sterke punten
    Als je voor niks komt opdagen krijg je 3 uren vergoed.

    Zwakke punten
    zie review.....

    Door Anand op 13 mei 2019 Reageer
  • Slechte ervaringen o.a. met loonstroken van Adecco. Die zijn welhaast 'onleesbaar' en geven totaal niet weer wat je aan uren en verlofuren hebt gedeclareerd. Deze uren heb ik overigens netjes en op tijd aangegeven en als je uitleg wilt geven ze niet thuis, snappen het vaak zelf ook niet, bellen niet terug, dus je belt zelf terug en zeggen dan aan telefoon dat het hoofdkantoor het te druk heeft. Verder betalen ze -tegen hun eigen regels in- al binnen 8 weken je opgebouwde verlof en vakantiegeld terug terwijl je dan net weer aan het werk bent en over je eigen verlofuren wilt beschikken. Met grote terughoudendheid storten ze dan je verlof terug maar dan begint de ellende van onduidelijke loonstroken. Verder zijn ze geen ster in het nakomen van afspraken; je moet zelf bellen; Oja ook vaak te laat met het juist doorgeven van de weeklonen richting belastingdienst. Kortom onprofessioneel en slordig.

    Sterke punten
    weinig/geen

    Zwakke punten
    slordig
    niet communicatief
    chaos

    Door Moniek op 9 april 2019 Reageer
  • Heb als koerier gesolliciteerd maar onze intercedent kreeg het niet voor elkaar om mij ook maar 1 mail toe te zenden waar mijn naam opstond.
    Heb gemaild dat er iets niet goed ging en dat niet mijn vrouw maar ik koerier wilde worden.
    Nou dat is dus niet gelukt. Heb gebeld maar onze wondervogel was nog niet aanwezig . Heb gezegd dat ze mij direct uit moesten schrijven en dat ik nooit meer iets van Adecco wil horen.
    Onze intercedent of wel recruiter zo als hij zich zelf noemt moet zich maar eens goed achter de oren krabben of hij misschien wel op de verkeerde plaats zit.

    Sterke punten
    Heeft Adecco Leeuwarden niet

    Zwakke punten
    teveel

    Door Pieter op 6 februari 2019 Reageer
  • Ze hebben niets op orde. Ze betalen je te laat uit. Laten je verlofuren verdwijnen en geven vervolgens jou de schuld er van. Zijn onduidelijk. Noteren je verzuim uren niet goed waardoor je ook niet uitbetaald krijgt. Veranderen plotseling dingen in je contract en houden je nergens van op de hoogte. Al met al geen goede ervaringen.
    Ik had me op een donderdag ziek gemeld bij het verzuimcentrum, 30 minuten aan de lijn gehangen. Vrijdag hetzelfde verhaal maar dan om me beter te melden en aan te geven dat ik maandag weer van start zal gaan. vervolgens wordt ik maandag gebeld dat ik nog op ziek sta en of ik al beter ben. Dat tot daar aan toe en er wordt mij verteld dat ik weer beter gemeld ben. Vervolgens weer door iemand anders gebeld dat ik nog op ziek sta. Ik geef aan dat ik nu al 2 keer heb gemeld dat ik weer aan het werk ben, maar dat ''is iet mogelijk want dan was het wel weer gemeld, dus dat was niet Adecco die mij gebeld heeft''. Ook nog arrogant dus...

    Je ingevulde werkuren verdwijnen ook magisch als je loon verhoogd wordt. Je verlofuren verdwijnen ook als je contract veranderd, ga er niet van uit dat je dan geld voor je verlof krijgt want die uren krijg je (misschien) pas 8 weken later terug.

    Sterke punten
    Vriendelijk aan het begin.

    Zwakke punten
    - onduidelijk
    - slordig
    - onprofessioneel
    - slecht te bereiken

    Door Thirza op 10 januari 2019 Reageer
  • Eenmaal aangekomen vriendelijk ontvangen. Een jongen die stage liep hielp mij met een profiel schetsen. Na een gesprek werd mijn cv aangeboden bij bedrijven. Na het gesprek nooit meer iets gehoord. Inmiddels een hele goede baan gevonden. Jammer van de ervaring. Voor mij tijdverspilling geweest en niet netjes.

    Sterke punten
    Aardige ontvangst

    Zwakke punten
    Slechte behandeling na het gesprek. Nooit meer iets gehoord.

    Door jeljer stroo op 5 december 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Een uitzendbureau dat niks op orde heeft. Komen afspraken niet na en hebben geen idee wat ze aan het doen zijn. Ronduit geen aanrader.

    Sterke punten
    Zijn er niet

    Zwakke punten
    Komen afspraken niet na. Verwachten alles van jou maar vervolgens maken hun er zelf een zooitje van. Waardeloos bedrijf

    Door Adriaan op 17 november 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Arrogantie en achterbaks
    Meer woorden wil ik er niet aan dooddoen !!!!

    Door Nancy op 25 september 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Spontaan gesolliciteerd bij sanorice.
    Goed gesprek gehad en testen gedaan waarvan 85% voor het zware werk en de tweede test voor bandwerk gemiddeld dus gingen ze mij op het zware werk steken (uiteindelijk schijnheilig en vals).
    Nooit geen antwoord gekregen ondanks de loze beloftes,geen antwoord gekregen en als je dan belt wordt beloofd dat ze u gaan terug bellen tot twee maal toe krijg je nog te maken met arrogantie en doen ze moeilijk over het feit dat je een bewijsje vraagt voor de VDAB.
    Een heel onaangename ervaring op de koop toe wordt de telefoon dicht gegooid. Adecco geen aanrader!.

    Sterke punten
    Veel beloven weinig geven doet ook ne zot in vreugde leven.

    Zwakke punten
    Onproffesioneel
    Onvriendelijk
    Arrogant
    Onaangenaam
    Bedrogen
    Belogen
    Schijnheilig
    Enz

    Door David op 30 augustus 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • In mei ben ik aangenomen door Adecco. Voor de functie moest ik een examen halen. Deze leerstof kreeg ik een week te laat, omdat ze mijn aanvraag waren vergeten. Doordat er nog vele andere dingen misliepen gedurende de cursus bij oa de kant van Adecco kon ik pas anderhalve maand later starten bij mijn nieuwe baan. Na meerdere keren vragen heb ik uiteindelijk de aanvraag van mijn vog, de terugbetaling van mijn vog en mijn reiskosten ontvangen. Maar door het anderhalve maand te laat starten werd het een stuk lastiger om een woning te huren of te kopen. Eenmaal startende bij de baan ging alles goed. Toen kwam opeens het moment dat ik onverwachts het bedrijf moest verlaten. Toen het uitzendbureau vervolgens belde werd er niet aan wederhoor gedaan. Adecco heeft mij in al die tijd vaak verkeerd of niet geïnformeerd en me als een baksteen laten vallen.

    Sterke punten
    Geen.

    Zwakke punten
    Zie review.

    Door Anoniem op 2 augustus 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik heb 3 a 4 jaar voor dit uitzendbureau gewerkt, ik nam alles aan en ik leverde altijd goed werk.
    Op een dag kom ik mijn werkbriefje inleveren en blijkt het werkbriefje niet echt te zijn volgens de medewerker, wel eens waar ondertekent en ingevuld door de manager van het bedrijf... Er is nog een korte discussie geweest, maar eerlijk gezegd door zo'n beschuldiging was voor mij de maat vol en ben naar het UWV gestapt en heb gelijk een nieuwe baan gevonden.
    Administratief is dit bedrijf een ramp, het is de instelling van dit bedrijf dat gewoon niet veranderd,het maakt niet uit in welke locatie je gaat, een ramp.
    Beloftes die niet worden nagekomen, laat uitbetalen waardoor bijv. de huur niet op tijd betaald kon worden; niet alleen heb ik keihard voor ze gewerkt maar soms moest ik smeken voor mijn geld!.
    Dat gevoel van onmacht is vreselijk.

    Sterke punten
    Het verhaal, de illusie geven dat je verder kan komen terwijl het duidelijk is dat je gewoon inkomsten betekent voor dit bedrijf en niks anders.

    Zwakke punten
    Zie review.

    Door Erik op 22 juni 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Zeer slecht.
    Na tweede week gewerkt te hebben, kwam ik erachter dat de salaris te laat betaald werd, dus gelijk gebeld en de zogenaamde begeleider(intercedent)weet nooit van iets en verwijs je naar afdeling support, daar krijg je meer schuld naar je toe geschoven dan hulp.
    Kortom in plaats van begrip voor je financiële omstandigheden worden ze boos op jou, want (Sorry volgende salaris is pas weer volgende week woensdag en niet eerder).Dit is niet wat je noemt je werkers bij staan.
    Zeer triest, want als je al gewerkt hebt hoef je geen rekening met hun systeem foutje te houden.Dit is een richtings verkeer en zou niet mogen helemaal niet als je een medewerker aan de lijn krijgt die je letterlijk laat weten dat zij de baas is.Ik zal de naam niet noemen, maar deze dame doet de betalingen en hoort je financiële vragen netjes te beantwoorden vooral als het hun ( Systeem fout)is.Zeer triest dit vooral afdeling support in Utrecht.

    Sterke punten
    Geen, want alles is slecht.

    Zwakke punten
    Slecht met betalen en met vragen beantwoorden.

    Door Henk Jan, op 28 april 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Nou nou Adecco hou je wel aan de betaling termijn als mensen punctueel zijn.
    Zeer slecht dat de salarissen te laat worden betaald en als je de support afdeling beld krijg je een grotte mond van de Dame achter de telefoon, dus je werkt en zij verdienen aan jou, maar je word als een nul behandeld.
    Drie keer late betaling en zidra je contact opneemt dN is het sorry het systeem is fout.
    En de rekeningen stappenplan zich op thuis.Super bedankt Adecco Utrecht.De directie zou de dame die daar een grote mond zet en machtig doet tegen hardwerkende flexkrachten moeten ontslaan dan voelt ze hoe het is om weinig geld te hebben, want dit intereseerd haar niet.Echt zeer slecht voor heel adecco.

    Sterke punten
    Geen .

    Zwakke punten
    Niet goed voir de flexwerkers en onbetrouwbaar met betalen.

    Door Pieter op 28 april 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Na mijn aanname bij een firma, kwam ik erachter dat adecco slecht je salaris betaald, want je salaris hoort iedere woensdag op rekening te staan, maar dit gebeurd niet en ik heb daar door in de schulden gestaan zodat mijn huur op tijd betaald kon worden.
    Ik ben een alleenstaande moeder, dus heb niet zo een buffer om dit aan te nemen.
    Bwdankt Adecco voordeze deze slechte ervaring.En de Persoon die je hoirt te spreken een of andere Elys ofzo die doet, maar heel stoer als je uitleg dat je je centjes nodig hebt. Mevrouw zegt sorry voor de fout in ons systeem, maar ik geef geen voorschot wacht maar tot volgende week woensdag,Dit is niet zo als het hoort vooral als je loyaal bent en netjes.
    Al en al Adecco in Utrecht zeer slecht en niet vriendelijk tegen zijn flexwerkers.
    Triest dit zou op kassa en Radar moeten komen als meer mensen zijn klachten verzamelen.

    Sterke punten
    Geen, niet 1%.

    Zwakke punten
    Slecht , onbetrouwbaar en onmenselijke gedrag.

    Door Anoniem op 28 april 2018 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Het is erg slechte werkgever. Adecco is beurau voor slaven niet voor medewerker.

    Sterke punten
    Geen sterke punten

    Zwakke punten
    Alles

    Door Anonim op 20 april 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Heb helaas geen goede ervaring met Adecco Maastricht.
    Eerst afwijzen en naderhand toch weer benaderen voor diezelfde functie maar met voor mij slechtere werktijden.
    Waarom was ik de eerste keer dan niet goed??
    En er zijn meer punten bij Adecco die grote aandacht verdienen.
    Heb het dan ook helemaal gehad met dit uitzendbureau.

    Sterke punten
    Geen idee.

    Zwakke punten
    De medewerkers vergeten dat zij met mensen werken.
    Daar wordt in mijn beleving ook naar gehandeld.
    Kunnen zich niet in de rol van een sollicitant verplaatsen.

    Door Astrid Smeet op 6 april 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Op de afspraak 5 minuten eerder aangekomen, pas 20 minuten later opgehaald, dat terwijl dezelfde medewerkster zat te niksen! Op basis van mijn ervaringen en studie denk ik geschikt te zijn en heb ik mijn interesse duidelijk gemaakt, ook omdat ik al een vergelijkbaar werk aan het doen ben! Eenmaal in het gesprek probeert die ene rare medewerkster alles te doen de vacature onaantrekkelijk voor mij te maken! Waarom nodig je me uit dan denk ik bij mezelf! Telefonisch is het een drama ket adecco! 3 keer in de wacht gezet en ze kunnen je naam niet eens spellen! Bah! Ik doe NOOIT MEER ZAKEN MET DIT CLUBJE!

    Sterke punten
    Geen!

    Zwakke punten
    Alles, truttige medewerksters en zeer onprofessioneel!

    Door Nipa op 5 maart 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Eind januari een prettig, open en professioneel telefonisch intakegesprek gehad met Marjolijn van Adecco Veenendaal. Al na een paar dagen bericht dat ik op gesprek mocht komen bij een bedrijf. Waar ik helemaal blij van werd is dat ik netjes mijn profiel richting het bedrijf van haar kreeg toegezonden. Nog nooit meegemaak! Heel netjes en heel professioneel. Heb hierdoor echt het gevoel dat ze er ook voor mij zijn en niet alleen voor hun opdrachtgevers. Marjolijn, super gedaan en nogmaals hartelijk bedankt.

    Sterke punten
    Communicatie en klantgerichtheid

    Zwakke punten
    Nog niet ervaren

    Door John van Wol op 1 februari 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Na een lang eerste en positief gesprek afgesproken om later weer contact te hebben over de vervolgstappen. Er werd toegezegd dat ik maandag weer gebeld zou worden.

    Die maandag werd ik inderdaad gebeld, maar door een hele andere medewerker van Adecco. Wederom hetzelfde verhaal en of ik geïnteresseerd was in een openstaande vacature. Ik heb dan ook maar uitgelegd dat ik een collega van haar al eerder hierover had gesproken en dat hij mij terug zou bellen. Volgens haar stonden er geen notities in het systeem. Ze zou later terugbellen. Na ongeveer 1 a 2 uur word ik wederom gebeld door dezelfde mevrouw, zij geeft mij aan dat ze nog steeds niet weet wat er mis is gegaan en dat ik opnieuw gebeld zou worden.

    Later die dag word ik gebeld door weer een andere collega. Hij geeft aan dat hij de persoon was die mij had gebeld (dit was niet het geval). Hij wilde het lange gesprek opnieuw voeren. Bij de eerste vraag gaf hij echter al aan dat ik niet door kon naar de volgende ronde i.v.m. bepaalde eisen. Prima, teleurgesteld was ik wel maar het kan gebeuren.

    De week daarna ontvang ik ineens een telefoontje van de medewerker van Adecco, die ik de eerste keer gesproken had. Hij bood zijn excuses aan en wilde nogmaals in gesprek. Hij heeft daarna een gesprek voor mij geregeld en ik kreeg de nodige informatie toegestuurd. Ondanks de moeizame weg dus toch tevreden.

    Wat daarna gebeurde schetst echter mijn verbazing. Ik word gebeld door WEER een andere collega van Adecco. Hij vraagt mij of ik nog steeds geïnteresseerd ben in diezelfde vacature, omdat er 'weer' zogenaamd een foutje zou zitten in het systeem. Ik geef dus aan dat ik al een gesprek zou hebben. Hierop reageert hij nonchalant met: Jammer, want deze vacature is al vervuld. Nou, daar sta je dan met je mond vol tanden. Ik heb daarna dus maar aangegeven dat zij geen contact meer met mij hoeven te zoeken en dat ik dit een zeer kwalijke zaak vind.

    Sterke punten
    Geloofwaardig overkomen

    Zwakke punten
    Afspraken niet nakomen
    Geen tot slechte registratie van afspraken
    Totaal geen overleg onderling
    Loze beloftes doen

    Door Yvon Hofstra op 3 oktober 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Adecco Heerlen/Maastricht.
    Beloven vanalles daarna hoor je niks meer. Geen reactie op mails. Word ook niet zoals afgesproken telefonisch terug gebelt. Houden zich niet aan regels betreft cao. Meerdere malen klopt het loon niet. Wederom geen reactie op mailtjes betreft nette vraag over probleem loon. Iets minder net moeten benaderen word ik ineens wel door ze gebelt.
    Naderhand schuldgevoel aanpraten wat niks temaken heeft met mijn vraag betreft hun nalatigheid loonuitbetaling.
    Bij vragen telefonisch is degene telkens om andere reden niet aanwezig. Word doorgegeven en spoedig contact opgenomen maar word gewoon niet terug gebelt.
    Geen professioneel gevoel bij filiaal Heerlen/Maastricht.

    Sterke punten
    Geloofwaardig overkomen. Nadat jij in hun systeem staat hoor je niks meer. Ook geen reactie op vragen via mail. Via tel is persoon niet aanwezig telkens met andere reden.

    Zwakke punten
    Communicatie
    Loonuitbetaling
    Afspraken nakomen (contract)

    Door Eric op 3 januari 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik met heel veel plezier voor Adecco Zaandam gewerkt. helaas was het maar voor een klein half jaar.
    Maar salaris krijg je keurig elke week, al moest ik mijn werkgever wel vragen om dan op de maandag mijn uren goed te keuren. Maar als dit niet op tijd gebeurde kreeg ik altijd een bericht van Adecco, zodat ik dit kon regelen.
    Als er iets was, kreeg ik direct een vaste medewerker van Adecco te spreken. of werd z.s.m. terug gebeld.
    Ik ben nu een jaar verder, heb inmiddels wat andere ervaringen met uitzendbureaus. Maar Adecco stat bij mij op 1, als het over uitzendwerk gaat.

    Sterke punten
    Goed contact, beloofde salaris op elke woensdag.
    Prettig personeel, staan altijd klaar voor hun uitzendkrachten.

    Zwakke punten
    niet mee gemaakt

    Door Hans op 8 december 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Heb slechter ervaring met Adecco; op sollicitaties kreeg is meerdere malen niet eens een terugkoppeling over de verdere procedure cq afloop van mijn sollicitatie. In een aantal gevallen helemaal geen reactie gehad, ASOCIAAL!!

    Sterke punten
    nvt, kan niet tippen aan andere uitzendbureaus waar ik diverse kontakten mee heb gehad.

    Zwakke punten
    Geen of slechte informatievoorziening!!

    Door jan op 7 februari 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Pas geleden naar de vestiging op schiphol gegaan. Parkeren is erg duur op schiphol! Daar kreeg je een gesprekje met 5 anderen over het werken bij Cargo KLM.

    Al je gegevens moet je inleveren voor de screening van de AIVD.
    Heb je iets niet bij je of ben je te laat dan nemen ze je niet in behandeling.
    Voor zover ging het goed.
    Adecco stuurt alle gegevens naar de AIVD.

    Bij goedkeuring mocht je een dag (betaald) je MLV halen en kan je in opleiding voor afbraaktraining.

    Na 3 maanden wachten op de positieve uitslag van de AIVD belde ik op om eindelijk de MLV training te doen.
    Wat wordt er gezegd:
    Alles is al opgevuld en er is geen baan voor je.

    Zeer teleurgesteld in Adecco. Nog zacht uitgedrukt

    Sterke punten
    Komen geloofwaardig over in het begin.

    Zwakke punten
    Zijn niet te vertrouwen. Doen valse beloftes en laten je alles zelf betalen.

    Door Erik Jansen op 4 augustus 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


Bezoek Adecco

Schrijf je eigen review