Manpower
Laatste update: 13 oktober 2023
Vanaf het jaar 1948 helpt Manpower bij flexibele personeelsoplossingen. Dit is dan ook de core business van de organisatie. Inmiddels is het bedrijf uitgegroeid tot een hr-dienstverlener met een ruime diversiteit aan oplossingen. Manpower zorgt voor personeel binnen de financiele en zakelijke dienstverlening, alsook de overheid, klant contact centra, logistiek en productie.
Het vinden en behouden van een gepaste en leuke baan is van essentieel belang voor elk mens. De kracht van dit bedrijf is om afhankelijk van de behoefte een passende oplossing te bieden. Dit bedrijf is er voor een ieder. Eerlijkheid en transparantie wordt hoog in het vaandel gehouden door dit bedrijf. Manpower doet ook wat ze beloven. Kan er geen geschikte kandidaat gevonden worden, dan wordt een alternatief geboden.
Het kan wel eens voorkomen, dat kandidaten nog niet klaar zijn voor de nieuwe baan. Ook in dit soort gevallen springt Manpower in. Er wordt dan hulp geboden bij het ontdekken van talent en het beperken van afstanden tot de arbeidsmarkt.
Dit bedrijf is de mening toegedaan, dat iedereen talent heeft en dat talent moet samen optimaal benut worden. Door op het juiste moment over het juiste talent te beschikken, worden ondernemers geholpen om succesvol te zijn én te blijven. Zodat ook de opdrachtgevers kunnen doen wat ze hun klanten beloven.
In Nederland heeft Manpower 140 kantoren op goed bereikbare locaties, waar samen 1.000 consultants werken. Iedere vestiging vormt een kennisbank en vraagbaak voor zowel werkgevers als kandidaten, dankzij de uitgebreide nationale en internationale netwerk.
Solliciteren
Ben je op zoek naar een baan? Dan kun je als eerst gerust een ManPower account aanmaken. In je Mijn Manpower-account kun je verschillende gegevens over jezelf en jouw voorkeuren ingeven. Je moet onder ander aangeven wat de gedane opleidingen en werkervaringen zijn. Daarnaast kun je de gewenste functie en e- mail notificaties bewerken.
Om in aanmerking te komen voor een functie via Manpower dien je online te solliciteren op de vacature op de manpower website. Het eerste deel van de sollicitatieprocedure is online: na het doorlopen van de online procedure komt jouw sollicitatie in behandeling van de desbetreffende Manpower vestiging.
Voor elke vacature dienen de volgende stappen in de sollicitatieprocedure te worden doorlopen: Het beantwoorden van een online selectievragenlijst (hier krijg je per e-mail een uitnodiging voor direct na jouw online sollicitatie), Een cv check, een (telefonisch) gesprek met een recruiter van Manpower. Voor bepaalde vacatures zijn er ook selectierondes ingebouwd.
Onder elke vacature kun je terugzien welke selectiestappen er bij de procedure horen. Zodat je goed weet wat je nog te wachten staat.
Uitbetaling
Voor elke kandidaat wordt er een account aangemaakt op Manpower Desk. Hier kun je alle informatie vinden betreffende jouw dienstverband bij de opdrachtgever(s) zoals je contract, loonstroken, jaaropgaven, reserveringen en persoonlijke gegevens.
Contact gegevens
Voor vragen over een sollicitatie, kun je het beste contact opnemen met een vestiging in de buurt of telefonisch via het nummer 088 - 28 28 128. Een van de recruiters zullen je graag bijstaan.
Manpower Reviews
Bezoek Manpower
Drama uitzendbureau
Elke week kun je wel achter je geld aan rennen!ze sturen je van persoon naar persoon en uiteindelijk weet je nog niks
Sterke punten
Geen een
Zwakke punten
Wat niet alles is drama
Beter kies je een ander
Zeer slecht uitzendbureau.
Slechte late communicatie. Zelf achter je geld aan. Beloven opleiding en dan puntje bij paaltje moet je ineens gaan meebetalen. Wordt je overgenomen door het bedrijf waar je werkt dmv vast contract niet eens een fatsoenlijk gedag / bedankt o.i.d.
Na 2 jaar uit dienst komt er opeens zogenaamd terug betalingen te voor schijn.
Wees verstandig en indien mogelijk neem een ander uitzendbureau.
Sterke punten
Geen,
Zwakke punten
Zero communicatie. Overal zelf achteraan.
Wat een slechte uitzendbureau
Nooit hier voor werken duurt al super lang voordat ze met een contract komen omdat ik daar elke dag achteraan zat dan word je ingepland ga je daar naar toe sta je niet op de lijst om te komen om 1 uur s nachts weer terug naar huis en dan nog durfen te zeggen dat je niet bent op komen dagen nooit meer
Voor dit kutbedrijf
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Teveel om op te noemen
Oplichters
2 jaar gewerkt bij post.nl
Na 2 jaar kwamen ze nog dat ik hun geld verschuldigd ben. Ik moest nog 110€ terugbetalen hebben ze nog bij incasso bedrijf gezet. Vuile oplichters
Sterke punten
Liegen
Slecht
Online gesolliciteerd, daarna uitgenodigd op locatie.
Vrij genomen en 50km in auto gezeten wordt op afspraak verteld dat vacature vervallen is.
Vraag daarna waarom ze dat niet doorgegeven hebben, 'wilden graag kijken voor andere functie'.
Nooit meer naar deze locatie.
Zwakke punten
Afspraken correct behandelen.
Slecht uitzendbureau
vreselijk k** uitzendbureau, ga hier niet heen! Slecht geregeld en houden zich niet aan de aanspraken.
Ghosting
Met een lastminute aanbod in een match met KHN snel en veel moeten toeleveren. Na nog een late reactie gehad te hebben”ivm vakanties van de andere partij” daarna volledig gehost. Geen reactie op mail of berichten op Linked in, wat hen methode van benadering was. Zeer teleurstellend. Bedankt ….
Sterke punten
Leek enthousiast
Zwakke punten
Volledig geghost.. nutteloos
Jordan is een smerige leugenaa
Schandalig, ze beloven banen, maar vervolgens laten ze je maanden wachten zonder baan.
Jordan in Breda is de ergste smeerlap.
Sterke punten
Geen.
Zwakke punten
Alleen maar zwakke punten.
Komen afspraken niet na
-Komen afspraken niet na
-Betalen regelmatig te laat uit
-Je moet alles zelf checken en achteraangaan.
Zwakke punten
-Afspraken nakomen, uitbetalen,reageren.
Slechtste uzb in 2022
Komt zijn afspraken niet na, betaald niet op tijd uit. Contactpersonen verdwijnen en iedereen schuift af.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Teveel om op te noemen. In deze huidige arbeidsmarkt zo omgaan met medewerkers is echt belachelijk.
Verschil maken
De ene collega haar reserveringen binnen 2 weken betalen en anderen afwimpelen bij iedere vraag .Ik moet maar 4/6 weken wachten ...laten we eerlijk zijn als je contact hebt met iemand dan laten ze je niet uitpraten ,beloven je een minim uren maar zeggen dan doodleuk ah fase a contract ,0 uur .Documenten die je getekend hebt opeens foetsie uit portaal na uitdienst treding .Liegen liegen ga niet voor ze werken,vooral niet in zee gaan met mevr Tatjana de Vries ,uit Leeuwarden ...
Sterke punten
Liegen en eromheen praten
Zwakke punten
Alles is zwak vooral het personeel
Liegen is bedrijfscultuur daar
Eind oktober zou ik via manpower voor GGD gaan werken, alle apparatuur zou naar mijn huis worden gestuurd en ik hoefde mijzelf nergens zorgen om te maken.
Je raad het al 1 week voor de start nog niks ontvangen en toen kwam er een week vol leugens.
Elke dag werd mij belooft dat ze mij meteen zouden terug bellen en alles voor mij zouden uitzoeken. Sommige hadden geen enkel idee waar ik het over had en zeiden dat ik maar een mail moest sturen.
Maar het mooiste verhaal was dat mijn contactpersoon al maanden niet meer werkzaam zou zijn voor manpower. Nou reageerde mevrouw (cp) lindi van B. ook nergens op, niet op app, niet op mail en ook niet op bellen dus wie weet werkte ze er opeens niet meer maar online op whatsapp was ze dagelijks.
Ik ben nooit door iemand van MP gebeld na deze week of tijdens deze week, geen appje geen email gewoon niks - en dan moeten hun een tussenpersoon zijn als werkgever?
Nooit gaan werken hier, liegen is de bedrijfsnorm daar
Sterke punten
Liegen.
Zwakke punten
Afspraken niet nakomen.
Misleidende informatie.
Onbereikbaar.
Schandalig uitzendbureau
Ik ben voor de tweede keer geplaatst via manpower en ik heb oprecht nog nooit zoiets slechts meegemaakt. Ik verdien minder salaris dan anderen in mijn functie via een uitzendbureau, er is nooit iemand te bereiken, ze kunnen nog geen email sturen met je verjaardag, als er iets uitgekeerd moet worden zijn ze niet thuis, ze houden te veel belasting in, zijn onbeschoft en zitten alleen maar op je geld.
Zeer teleurstellend
Erg jammer dat mensen vertrouwen op een uitzensbureau en bij de eerste stap die ik binnen zette meteen al de grond ingetrapt werd. Had zelf gereageerd op een functie, daarna werd ik daarvoor uitgenodigd op kantoor. Meteen na 2 min wou ze mij een andere baan aansmeren want ik zou niet in aanmerking komen voor het geen waar ik op had gesolliciteerd. Vervolgens heb ik zelf contact gezocht met het bedrijf waar het omging en daar mocht ik op gesprek komen en ben daarna daar aangenomen!
Erg jammer dat je zo behandeld word, tot op de dag van vandaag ook nooit meer wat gehoord nadat ik zei dat ik niet voor die andere banen in aanmerking wilde komen.
Sterke punten
Kan niks bedenken.
Zwakke punten
-Rommelig kantoor met pizza dozen over tafel verspreid, afwas op de grond, lege taart dozen.
-komen afspraken niet na
-handelen naar eigen belangen
-tijd afspreken en vervolgens nog een kwartier moeten wachten
roger cremers de oplichter
ik heb contact gehad met roger cremers een werknemer binnen manpower. hij vertelde dat hij mij cv online gevonden heeft dat hij een mooi job offer voor me heeft. het ging om een 5 ploegen dienst waarbij fysiek zwaar werk gedaan moest worden en nog wel in een gevaarlijke omgeving en dat voor een salaris van 1900 euro inclusief ploegen toeslag. echter wist roger niet dat een andere uitzendorganisatie hem voor was en zei boden me een salaris aan voor dezelfde baan van 2675 euro per maand en dat kwam door de 5 ploegen, fysiek zwaar werk en in een gevaarlijke omgeving. mijn vraag aan roger cremers naar het job offer was hoe kan het dat een andere uitzendburo mij dik 775 euro meer aanbood voor dezelfde baan? al snel werd het een zeer ongemakkelijk gesprek waarbij hij meer aandacht had voor waarom ik bij een vorig bedrijf gestopt was en daarbij de nadruk op zoals hij het zei WAAROM BEN JE DAAR NU WEER GESTOPT ! nadat ik roger cremers antwoord heb gegeven met bij deze baan ben ik gestopt in wederzijds overleg en ik heb de naam van de manager gegeven zodat hij het kon navragen. heb ik doorgevraagd over hoe is het mogelijk dat ik bij een ander uitzendburo 775 euro meer krijg per maand en hoeveel verdienen jullie dan op deze bemiddeling? al snel kon ik merken dat hij niet gediend was van deze vraag en het gesprek werd afgekapt.
CONCLUSIE DIT IS POGING TOT OPLICHTING DOOR MENEER CREMERS WAARBIJ DE UITZENDKRACHT ZWAAR TEKORT GEDAAN WORD MOCHT HET GELUKT ZIJN>
Sterke punten
de gladde plaat die me bijna erin deden geloven en toehappen.
Zwakke punten
poging tot oplichting met als doel zelfverrijking
Datalek
https://nl.linkedin.com/in/latifa-latifa-02b05522
Fijne samenwerking
Ik heb een tijd lang gewerkt voor een grote Bank via Manpower. Altijd goed contact met de aangewezen personen, en de communicatie verloopt prettig. Ook wat betreft ontwikkeling wordt er met je mee gedacht. Goede ervaringen.
Sterke punten
Communicatie, ontwikkeling, bereikbaarheid, afspraken nakomen
Zwakke punten
Geen
Ontslagen na ziekmelden(covid)
Dit is werkelijk de aller slechtste uitzendbureau ooit! Ik ben ontslagen nadat ik me twee dagen had ziekgemeld. Ik kreeg meteen een e-mail met dat ik niet meer gewenst ben en dat de opdracht is weggevallen. Tuurlijk kunnen ze dit doen omdat ze je een fase A contact aanbieden. Dus mogen ze de opdracht laten vervallen.
Je moet rennen achter je uitbetaling, zij doen helemaal niks. Stelletje luilakken die er werken, nooit meer voor mij.
MENSEN GA HIER NIET WERKEN!!
EEN GEWAARSCHUD MENS TELT VOOR TWEE!
0 STERREN WAARD
Sterke punten
geen sterke punten, echt 0
Zwakke punten
Alles om en rondom het uitzendbureau
Slecht
Super slecht uitzendbureau!
Heel slecht met communiceren! grote mond en als van jezelf opkomt word je ontslagen.
Slecht ervaring!
Ze verdienen eens niet 1 ster.DIKKE 0
Slechtste uitzendbureau ooit
Lang op je geld wachten.nooit optijd betalen.telefonisch nooit bereikbaar.je krijgt nooit een belletje terug email word nooit beantwoord en zeer laag salaris
Zwakke punten
Heelveel
Bagger!
Wordt erg slecht gecommuniceerd, niet op de hoogte gebracht van informatie en uiteindelijk gewoon geen reactie weer gehad. Zeker geen aanrader om hier je tijd in te steken ;)
Niet beschikt!
Ik heb een sollicitatie gehad bij ManPower, in schiphol met Mo. Tijdens mij sollicitatie hij zit gappen en terwijl hij was bezig met mij, hij ging ook andere sollicitant helpen en zal terug komen.....
Bijzondere gang van zaken
Geen terugkoppeling op sollicitaties, okal zou dit binnen twee werkdagen moeten gebeuren. Vervolgens krijg je mails over andere functies die totaal niet bij je profiel passen.
Zwakke punten
communicatie, acquisitie
Niet betrokken, benadelend voor werknemer en slecht in communicatie
Heb een jaar voor Manpower gewerkt, na half jaar bij de werkgever promotie gemaakt. 2 maanden moeten wachten op nieuw contract door 'onderhandelingen', want inhield dat mijn contact persoon bij Manpower (de 3e toen al) zogenaamd aan het onderhandelen was met mijn directe werkgever.
Bleek dat na 2 maanden niets was gevraagd of gedaan, en had toen maar getekend omdat ik anders nog langer op m'n salaris van 2 maanden moest wachten. Daarnaast lijken ze nooit iets voor je te doen zonder dat je het 10 x vraagt. Niemand lijkt het wat te boeien wat je meldt mbt potentiele vacatures. Daarna zsm weggegaan op zoek naar ander werk.
Daar komt nog bij dat ze sinds 1 juli het verplicht maken dat je declaraties doet via hun systeem, wat ook al bij de werkgever moet waar je bij werkt. Veel dubbel werk en dan ook nog eens niet je reiskosten uitbetaald krijgt tenzij je elke dag individueel declareert. Als je dit niet kan doen tijdens werktijd, verwacht dan elke dag 10 minuten kwijt te zijn aan declaraties per dag dat je werkt.
Zeer stressvol en niet gebruikers/werknemersvriendelijk. Hulp hoef je ook niet te verwachten van hun personeel, die zitten in hun 9-5 baan te wachten tot het weekend of vakantie is.
Sterke punten
Online leerplatform, waar je in principe wel gebruik van kan maken. Het probleem ligt'm echter in de kern van het bedrijf, niet de digitale leeromgeving.
Zwakke punten
Alles, vooral communicatie en gebrek aan betrokkenheid van de 'account managers', 'recruiters' en 'contactpersonen'. Lege titels bij Manpower. Daarnaast lijkt het haast racistisch op moment, maar dat ken ik maar toe aan mijn persoonlijke bias.
Je krijgt niet de betaling waar je recht op hebt
Op zich ruim 2 jaar met plezier voor de opdrachtgever via Manpower gewerkt.
Toen kwam als eerst een voor mij als een donderslag dat ze mijn contract niet wilde verlengen, terwijl de opdrachtgever me wel graag wilde houden. Maargoed, ik was eens ziek geweest dus dan was voor hun de reden mijn contract niet te verlengen. Want natuurlijk, een keer ziek zijn is niet menselijk
Vervolgens zou ik binnen 3-6 weken mijn eindafrekening krijgen. Vergeet dat maar, uiteindelijk na 2 maand wel mijn vakantiegeld en vakantieuren uitbetaald gekregen. De transitievergoeding waar ik recht op heb, nee die betalen ze niet. En ze weten dat ze daar zonder dat ik daar juridische stappen in onderneem, ze daar gewoon mee weg komen.
Meerdere mails gestuurd, werd iedere keer doorgestuurd naar de ‘juiste afdeling’ of het ‘hoofdkantoor’. Ik denk dat mijn mailtjes gewoon met en lachend gezicht in de prullenbak worden gegooid.
Voor mij nooit geen Manpower weer!
Sterke punten
Sterke punt van Manpower is niet willen betalen, positiever kan ik het niet maken