Alle vacatures op YoungCapital - YoungCapital.nl Ben jij op zoek naar interessante vacatures? YoungCapital biedt vacatures voor studenten, starters en young professionals in heel Nederland.

YoungCapital Reviews

  • Laten we maar met iets positiefs beginnen, je kan makkelijk je uren indienen en ontvang altijd netjes op tijd je geld. Dit is echt het enige positieve over Young Capital. Mijn eerste contactpersoon was niet erg betrokken, op mijn appjes reageerde ze niet (nadat ze die had gelezen) wel vroeg ze weleens uit haarzelf hoe het met mij gaat, dus dat was wel aardig. Omdat mijn contactpersoon ontslag had genomen kreeg ik een ander contact persoon ''vestigingsmanager'' van vestiging Blaak, ik zal geen namen noemen...Wanneer ik denk dat het er een beetje beter op zal gaan worden wordt alles nog ellendiger. In de periode dat zij mijn contactpersoon was, was ik een paar keer ziek. Ik moest op gesprek komen daarvoor en dat was ook gelijk het kennismakingsgesprek. Ik praat niet snel negatief over mensen maar wat zat zij arrogant te doen zeg gadver. Na dat gesprek hoorde ik niets meer van haar. Mijn contract moest verlengt worden, moest ik zelf mee komen want zij had het niet door, tot 2x toe! Ik mailde haar, geen gehoor. Ik appte haar aangezien het nogal urgentie had , krijg ik een app terug met ''wil jij mij niet meer appen! via de mail vind ik fijner''. Nadat zij mijn contract heeft verlengt voor de laatste keer niks meer van der gehoord. Nu heb ik een vast contract, en ben ik uit dienst van Young Capital. Totaal geen contact, nog geen ''succes verder'' ofzoiets. Zal wel allemaal teveel voor haar zijn. Dan hoor ik Buitenom van mijn werkgever dat met ze met hun wel normaal kan communiceren en mij succes wenst via hun? Nou sorry hoor maar vind dit erg onbeschoft. Een beetje klanten proberen te winnen, maar tegen je eigen ''personeel'' niet eens fatsoenlijk kunnen reageren.

    Sterke punten
    - Online urensysteem - Uitbetalen uren

    Zwakke punten
    - Vestigingsmanager Blaak - Contact

    Door La op 19 juni 2020 Reageer
  • 1 halve ster is nog te veel om te geven! Ik heb de revieuws gelezen maar ze hebben allemaal gelijk! Wat een waardeloos uitzendbureau is dit zeg. Ze doen valse beloftes aan de telefoon en beloven je vanalles maar komen niks na.! Ze zeggen altijd dat je perfect bent voor de vacature maar als het puntje bij paaltje komt zeggen ze ja je hebt dit niet en dat niet....nee in het begin ben je wel perfect..Nee onderuitgezakt zitten tijdens een video sollicitatie zo als hun doen dat is professioneel!

    Zwakke punten
    Waardeloze communicatie , geen respect , valse beloftes

    Door Sandra op 16 april 2020 Reageer
  • 1 halve ster is nog te veel om te geven! Ik heb de revieuws gelezen maar ze hebben allemaal gelijk! Wat een waardeloos uitzendbureau is dit zeg. Ze doen valse beloftes aan de telefoon en beloven je vanalles maar komen niks na.! Ze zeggen altijd dat je perfect bent voor de vacature maar als het puntje bij paaltje komt zeggen ze ja je hebt dit niet en dat niet....nee in het begin ben je wel perfect.. Nee onderuitgezakt zitten tijdens een video sollicitatie zo als hun doen dat is professioneel!

    Sterke punten
    Geen 1!

    Zwakke punten
    Waardeloze communicatie , geen respect , valse beloftes

    Door Sandra op 16 april 2020 Reageer
  • Jammer en teleurstellend is de werkwijze van YC moet ik concluderen. Met meerdere recruiters gesproken aangezien er overdrachten waren; Neill Roelofs en Stephanie Reineveld (recruiters bij Young Capital). Niets meer van gehoord! Wat zij doen is de vacature van het internet halen, om deze zelf in te vullen. Mijn advies solliciteer rechtstreeks bij de klant en niet via YP. Zij voegen niets toe voor je.

    Sterke punten
    Marketing is sterk Young en dynamisch

    Zwakke punten
    Te massaal en onpersoonlijk Niet professioneel Massa Recruitment - CV doorschuiven Geen eigen beheer van vacatures Veel simpele vacatures, geen inhoud (studentenbanen)

    Door Charissa Visser op 13 februari 2020 Reageer
  • Jammer en teleurstellend is de werkwijze van YC moet ik concluderen. Met meerdere recruiters gesproken aangezien er overdrachten waren; Neill Roelofs en Stephanie Reineveld (recruiters bij Young Capital). Mede door slechte communicatie, beloftes en onzin verkopen van de recruiters aan kandidaat is het zonde van je tijd. Wat zij doen is de vacature van het internet halen, om deze zelf in te vullen, zsm personen plaatsen. Mijn advies solliciteer rechtstreeks bij de klant en niet via YP. Zij voegen niets toe voor je.

    Sterke punten
    Marketing is sterk Young en dynamisch

    Zwakke punten
    Te massaal en onpersoonlijk Niet professioneel Massa Recruitment - CV doorschuiven Geen eigen beheer van vacatures Veel simpele vacatures, geen inhoud (studentenbanen)

    Door Charissa Visser op 13 februari 2020 Reageer
  • YC heeft verreweg de arrogantste medewerkers van alle uitzendbureaus hun hebben compleet schijt aan jou en tonen geen grammetje respect en vinden zichzelf veel beter dan jou. Regelmatig hebben ze de betalingen niet in orde. De medewerkers hier zijn echt een apart geval

    Sterke punten
    Knappe meiden met een rotte persoonlijkheid

    Zwakke punten
    Ik gun ze allemaal werkloosheid voor een lange tijdje misschien leren ze dan wat respect

    Door Majid op 5 februari 2020 Reageer
  • YC heeft verreweg de arrogantste medewerkers van alle uitzendbureaus hun hebben compleet schijt aan jou en tonen geen grammetje respect en vinden zichzelf veel beter dan jou. Regelmatig hebben ze de betalingen niet in orde. De medewerkers hier zijn echt een apart geval

    Sterke punten
    Knappe meiden met een rotte persoonlijkheid

    Zwakke punten
    Ik gun ze allemaal werkloosheid voor een lange tijdje misschien leren ze dan wat respect

    Door Majid op 5 februari 2020 Reageer
  • Doe het niet!!! In het begin beloven ze je van alles m.b.t. je werkplek,achteraf blijkt hier 20% van waar te zijn. Pas ook op; jouw werkgever kan zomaar in t begin van een maand zeggen; ik kan je toch niet betalen want t is te duur voor me, waardoor jij per direct geen werk meer hebt. IN HET BEGIN VAN DECEMBER..ga jij dan maar is kijken hoe je je rekeningen betaald die maand aangezien je 18 volle dagen werk mist. Denk maar niet dat YC je ergens mee helpt, daar moet je ook nog is 10 keer achteraan bellen en mailen. Zoek alsjeblieft een baan zonder YC,want dit bedrijf geeft niks om mensen als ze geen geld meer binnen brengen!!!

    Sterke punten
    In het begin overtuigend overkomen wat voor een goed bedrijf ze zijn.

    Zwakke punten
    Heb je even?????????

    Door N op 4 februari 2020 Reageer
  • Doe het niet!!! In het begin beloven ze je van alles m.b.t. je werkplek,achteraf blijkt hier 20% van waar te zijn. Pas ook op; jouw werkgever kan zomaar in t begin van een maand zeggen; ik kan je toch niet betalen want t is te duur voor me, waardoor jij per direct geen werk meer hebt. IN HET BEGIN VAN DECEMBER..ga jij dan maar is kijken hoe je je rekeningen betaald die maand aangezien je 18 volle dagen werk mist. Denk maar niet dat YC je ergens mee helpt, daar moet je ook nog is 10 keer achteraan bellen en mailen. Zoek alsjeblieft een baan zonder YC,want dit bedrijf geeft niks om mensen als ze geen geld meer binnen brengen!!!

    Sterke punten
    In het begin overtuigend overkomen wat voor een goed bedrijf ze zijn.

    Zwakke punten
    Heb je even?????????

    Door N op 4 februari 2020 Reageer
  • Young Capital (Maral Alyas) werft mensen die goed kunnen communiceren voor de Belastingdienst Hengelo. Hoe kunnen ze die mensen nou werven als ze zelf niet goed kunnen communiceren? Waardeloos team die je geen antwoorden geven op vragen en dat met een behoorlijke arrogante houding. Succes Belastingdienst, met zo’n waardeloos uitzendbureau.

    Sterke punten
    Bot reageren en geen inlevingsvermogen, er valt daar nog veel te leren. Dus laat die arrogante houding maar varen.

    Zwakke punten
    Inleven, leren vragen stellen, en antwoord geven op een vraag.

    Door Danielle op 29 januari 2020 Reageer
  • Zie mijn klachtenbrief met uitleg van mijn situatie: Geachte heer/mevrouw, Mijn werknemerschap bij jullie beviel goed. Zolang er niet meer speelde dan simpelweg medewerker zijn was alles prima, tot we tot mijn eindfase bij mijn uitzendcontract bij jullie kwamen. Mijn vrouw, tot voor kort werkzaam in de HR als adviseur voor een uitzendbureau, weet erg veel over de toepassing van de ABU CAO en was verbaasd toen ik haar (een aantal weken voor de ontbinding van mijn contract bij jullie) vertelde dat de uitbetaling van mijn reserveringen wel 6 weken kon duren. Dit is inderdaad de uiterste termijn die de ABU CAO geeft, maar dit heeft zij in nog geen enkele uitzendpartij zo toegepast zien worden. Op de vraag aan mijn contactpersoon bij jullie met of dit eerder kon, werd mij verteld dat het vakantiegeld alleen kon worden uitgekeerd als ik 5 dagen vrij zou zijn (zie bijlage: whatsappbericht van mijn contactpersoon Dion). Toen ik navraag deed over hoe dit verder in zijn werk ging en contact wilde met iemand van HR om dit in te voeren in het systeem, moest alle communicatie via hem lopen. Na hierover in discussie te gaan en aan te geven dat ik contact wilde met iemand anders, kreeg ik contact met Rosita (zie bijlage: whatsappbericht met Rosita). Zij bevestigde mij schriftelijk, na telefonisch overleg, dat het vakantiegeld in week 2 zou worden uitbetaald. Tot mijn verbazing, werd ik op 2 januari gebeld door Rosita. Ze gaf toen aan omdat ik maandag en dinsdag (van week 1) had gewerkt de uitbetaling niet kon plaatsvinden. In dit gesprek bleek dat het 5 dagen moesten zijn die je normaal zou werken. Ik had nu 3 verlofdagen genomen, en 2 dagen in het weekend. Dit alles was mij niet verteld, en hiervan was ik mij niet van bewust. Aangezien het geheel al toegezegd was hadik mijn vrouw er ook niet verder in betrokken. Het probleem is dus als volgend: - De medewerkers die in dagelijks contact staan met de uitzendkrachten zijn niet voldoende op de hoogte van de ABU CAO en actuele veranderingen daarin. Daardoor ontstaat er onnodig ruis. Als er gevraagd wordt naar contact met iemand van HR (die vaak meer in deze lastige kwesties zitten qua kennis) wordt er defensief gereageerd. - De medewerkers maken aannames: over contact met de uitzendkracht maar ook over de kennis die een uitzendkracht dan wel, dan niet bezit. Rosita gaf in het laatste gesprek (op 2 januari) aan dat omdat ik e.e.a. wist over de ABU CAO, ik dat van de 5 (normaliter gewerkte) dagen wel had moeten weten en dat ze daarom vond dat ze wel op haar eerdere toezegging (uitbetaling in week 2) kon terugkomen. - Wanneer uw medewerkers hierop gewezen worden en zelfs een fout toegeven, is er blijkbaar geen ruimte om hier toch iets anders in te doen. Ik heb nu vrije dagen opgenomen en daarbij kosten gemaakt, zonder dat mijn geld (zoals toegezegd) uitgekeerd is. - Ergste van het verhaal vind ik nog, dat dit letterlijk 3 drukken op een knop is om het betaalbaar te stellen. Ik snap werkelijk niet waar er zo moeilijk over gedaan wordt. - De situatie was anders geweest als er niet al (door twee medewerkers van jullie) was toegezegd dat het bedrag bij 5 vrije dagen uitgekeerd zou worden, en dan wel in week 2. Aangezien ik zowel vrije dagen heb moeten opnemen en daarbij kosten gemaakt heb/inkomen gemist heb, verwacht ik dat jullie mij hierin tegemoet zullen komen en zie ik een spoedige uitbetaling van mijn vakantiegeld tegemoet. Graag ontvang ik schriftelijk een reactie op mijn bericht.

    Sterke punten
    - goedkoop voor werkgevers gok ik.

    Zwakke punten
    - Maken beloftes, komen ze niet na - Klachten worden niet serieus genomen tot vestiging manager aan toe. - “Fouten worden erkend” (maar dan niet goedgemaakt, wel maar goed gepraat) - niet service gericht - gebrek aan verantwoordelijkheid

    Door Sil op 8 januari 2020 Reageer
  • Een walgelijke organisatie waar jonge protocoltrutjes werken met geen enkel gevoel voor normen of waarden. Niet bereikbaar, je wordt nooit teruggebeld, communiceren onderling niet met elkaar. Een schande dat dit uitzendbureau bestaat. Neem eerst eens fatsoenlijk personeel aan en niet can die populaire netafgestudeerde jonge popie jopies die hun vak niet verstaan. Pfffftttttt wat n ... bedrijf.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    After care Bereikbaardheid Instelling personeel Te populaire manier van communicern ( ik ben niet met je naar school geweest!!)

    Door Marianne op 12 november 2019 Reageer
  • Onproffesioneel, slecht met uitbetalingen en uren kloppen NOOIT. Ze willen dat je op tijd op je werk verschijnt maar zorgen er niet voor dat je salaris OP TIJD op je rekening staat!!!

    Sterke punten
    NIETS

    Zwakke punten
    ALLES

    Door Boos op 22 oktober 2019 Reageer
  • Als volleerd postbezorger en sorteerder ging ik afgelopen kerst aan de slag als teamleider bij PostNL. Ik had als TL danig ingericht dat ik voldoende sorteerders had, vakkentrekkers, mensen die post aanvoerden zodat ik als TL kwaliteit kon waarborgen. Een goede TL hoeft niet mee te werken. Die tutjes van het uitzendbureau tussen 20 en 25 jaar meenden dat TL mee moesten werken. Je weet als geen ander dat een TL kwaliteit moet leveren, als je mee werkt dan heb je geen overzicht. Grote ruzie tussen mij en die tutjes (betweters) van Young capital. Heb na enorme ruzie mijn functie per direct neergelegd. Ongelooflijk dat zulke intercedenties niet willen luisteren naar een ervaren postbezorger,sorteerde die de klappen van de zweep kennen en ook nog eens postNL medewerker was. Schandalig hoe ze met zulke mensen omgaan.

    Sterke punten
    Welke?

    Zwakke punten
    communicatief, eerlijkheid, betrouwbaarheid

    Door Wodan op 31 augustus 2019 Reageer
  • Gesolliciteerd op een vacature voor een bijbaantje, krijg ik een mail dat ik binnen twee werkdagen hoor of het een goede match is. Wordt vervolgens 's middags gebeld of ik wat vragen wou beantwoorden. Prima, maar het telefoontje kwam wat ongelegen, dus zou de recruiter de volgende middag terugbellen. Tweeënhalve dag later en ik ben nogsteeds niet gebeld. Op de site dit gemeld en toch nog een telefoontje ontvangen. Zij zegt mij de afgesproken dag in de avond te hebben gebeld, maar ik heb geen oproep gehad en mijn telefoon stond de hele tijd aan en in verbinding met WiFi. Ze heeft het er ook maar bij laten zitten en niet nog een keer geprobeerd mij te bereiken. Ik moest even een test doen om te zien of ik bij het bedrijf pastte. Diezelfde middag de test afgerond. Weer een mail dat ik zo snel mogelijk te horen zou krijgen hoe de test was gegaan, aan de telefoon had de recruiter ook nog gezegd dat ze meteen zou laten weten of ik de test had gehaald of niet, wanneer ik meldde dat ik hem voltooid had. Ook de recruiter dus nog even een appje gestuurd dat ik de test had afgerond. Inmiddels weer tweeënhalve dag later en appje is niet gelezen, geen mail, geen telefoontje, niks. Daarnaast was er ook opeens sprake van een belangrijke extra vereiste die niet in de vacature stond. Als ik daarvan had geweten had ik in de eerste plaats al niet gesolliciteerd op deze baan. Gewoon waardeloos dus, belachelijke service. Ik ga nooit meer solliciteren via YoungCapital!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Waardeloze service. Je moet zelf achter alles aangaan. Wordt nauwelijks contact met je opgenomen. Beloven je vanalles en komen niks na. Onverwachte vereisten aan baantjes, die niet in de vacature stonden.

    Door Natasja op 11 augustus 2019 Reageer
  • Ze denken alleen aan zichzelf, als werknemer ben je een nummer. Ze doen alsof ze je willen helpen of een oplossing bieden, maar ondertussen willen ze je weg hebben want je bent niet meer goed genoeg! Bijv bij ongeval. Communicatie is gewoon slecht! Als je zelf initiatief neemt om mee te denken word je afgesnauwd en gezegd dat je niet op hun hoofd moet zitten!!!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles!!!!

    Door Sanne op 25 juli 2019 Reageer
  • YoungCapital raakte mijn vakantieuren kwijt. Toen ze eindelijk 'gevonden' waren, kon ik ze niet meer indienen. Ik heb meer dan 4 weken op een respons gewacht omdat contactpersonen niet bereikbaar zijn. Uiteindelijk een mailtje ontvangen met, joe sorry, kunnen we niets aan veranderen, foutje in ons systeem. Fijne dag he.

    Sterke punten
    Niets

    Zwakke punten
    Communicatief vermogen van een twee-jarige

    Door Julie op 18 juni 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Tijdje terug gebeld , ik zou ijsjes gaan verkopen op het Keukenhof . Afijn alles ingevuld , tot en met loonheffingsformulieren aan toe, paspoort ingescand etc, wordt je uiteindelijk toch niet ingedeeld , kan gebeuren, maar bleken gewoon al meer als voldoende kandidaten voor te zijn. Dan wordt je zogenaamd in een flex pool geplaatst, voor diverse klussen , is ook nooit gebeurd. Vervolgens vraagt de recruiter een paar dagen later hoe het op het Keukenhof is geweest . ( slechte communicatie ) Nooit niks meer van vernomen, erg onprofessioneel .

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Tsja

    Door Mandy op 11 juni 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Wijst kandidaten af door te discrimineren. En dat nota bene door een stagiair die de sollicitatieprocedure leidde. Betreft Young Capital te Hilversum.

    Door Werknemer op 15 maart 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Uren kloppen nooit, vooral overuren niet. Collega's melden zich massaal ziek omdat er niet uitbetaald wordt. Ga hier NIET voor werken! Ze kunnen niks betekenen voor je als je verhaal gaat halen.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Genoeg!

    Door Djazzz op 18 januari 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Slecht met uitbetalen, klopt vaak niet. Ziekmeldingen worden ontvangen met 'kijk maar of je je dadelijk beter voelt en bel dan nog eens terug'.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    Door Eva op 4 januari 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik heb gesolliciteerd bij YC op een Traineeship. Ik heb daarna een telefonische intake gehad, de testen doorlopen en ik ben op gesprek geweest. Alles was positief dus ik was door naar het laatste gesprek en de laatste test. Hier zaten dus al weken tijd en energie in. Het bedrijf waar het Traineeship was had al een nieuwe afspraak voor me gemaakt. Toen belde de recruiter van YC me, die ik al een tijdje niet gesproken had. Ze zei dat er iets mis was gegaan en dat het Traineeship niet meer beschikbaar was omdat het al vol zat. Ik weet niet of het aan YC lag of het bedrijf, maar hun communicatie was slecht. Dat bedrijf heeft nooit contact met me opgenomen. En ze werkten niet meer samen met elkaar. Het is alleen echt niet oke als je al weken bezig bent en alles doorloopt om dan te zeggen oh we hebben het niet meer. Dat kan echt niet...

    Door Anna op 27 oktober 2018 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik werk al bijna 3 jaar via YoungCapital en ben enorm tevreden. Ook andere collega's die via YoungCapital werken zijn voor zover ik het hoor erg blij. Als ik de andere reviews op dit platform lees dan kan ik mij daar totaal niet in vinden. Uiteraard heb je bij elk bedrijf en dan ook uitzendbureaus verbeterpunten, dus ook bij YoungCapital. Voor mij is alles goed geregeld en kan ik het ook iedereen aanraden.

    Sterke punten
    betrokken ambitieus communicatie financieel goed geregeld

    Zwakke punten
    de app kan beter

    Door Robin op 17 oktober 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Had ik een klacht over lisanne coppoolse die ik had doorgegeven aan klachten.nl.Arrogant dat ze was en dan over problemen praten van andere collegas, hoe zij zich afgewezen voelde ze heette lindsey Jongejan en ging klagen bij haar collega hier ben ik niet van gediend daarna krijg ik afwijzingen van andere recruiters over voldoende reactie ze zijn zwaar onprofessioneel nooit bij deze mensen werken en zal daar ook nooit meer solliciteren ze maken ieder geval geen reclame arrogante kwasten hoog in de bol het is maar een recruiterbaantje

    Sterke punten
    O

    Zwakke punten
    Slechte recruiters

    Door Sherita op 9 oktober 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Salarissen worden te laat of helemaal niet over gemaakt, uren zijn ze kwijt(!), moet overal zelf achteraan.. en ga zo maar door Bonussen die ik krijg, moet ik ook zelf achteraan bellen, echt waardeloos! Alle contact gaat ook via Whatsapp, en als je het ergens niet mee eens bent op de Whatsapp, krijg je nog een grote mond ook nog, door notabene iemand die 10 jaar jonger is en net komt kijken als het gaat om arbeid verrichten. Respect is daar heel ver te zoeken.

    Sterke punten
    GEEN

    Zwakke punten
    Zie bovenstaande.

    Door Miranda op 4 september 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.



Bezoek YoungCapital

Schrijf je eigen review